aloras Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Synes det er flott med The Julekalender og Jul i Blåfjell! Begge gir meg kraftig julestemning, spesielt i forhold til Barnas Superjul og Jul i Vallhall (wtf er det for noe lissom?). Så gleder meg stort til jule-kalenderen i år ja! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er så lei av alle de ubrukelige reprisene, ville f.eks vært genialt og populært om TV Norge hadde snekra sammen en ''Nissene på Låven 2''! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg håper på Vazelina, han kiden (Ola tror jeg han het) går i klassen min nå :!: Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som vet hva tvnorge skal sende? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som vet hva tvnorge skal sende? Blir vell Nissene På Låven igjen. Det er jo den eneste julekalenderen de har som er no bra. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Tvnorge skal ikke ha julekalender i år ... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fan, hadde håpet på jul i tøyengata. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det må nok bli Mysteriet på Greveholm for min del. Vekker gode minner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Tror jeg begynner å bli rimelig lei av The Juløekalender til tider.....sett det litt for mange ganger :/ Nissene på Låven 2.......men hadde det blitt noe bra , ikkeno vits hvis de ikke gidder å lage brukbare manus , da hadde det nok blitt skuffelse :/ Endret 24. november 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvem gidder se julekalender på TV, da VGTV kommer med en ny sesong med julebruskongen sin julekalender i Desember Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jeg skal (forhåpentligvis) se både the Julekalender og blåfjell. Blir mye julestemmning og barndomsminner av det Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noe jeg har irritert meg om i alle år, er når TV2's julekalender blir forskjøvet til neste dag, på grunn av håndball EM, VM, you name it... Hva søren er vitsen med å sende julekalender når du ikke kan sende det hver dag? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noe jeg har irritert meg om i alle år, er når TV2's julekalender blir forskjøvet til neste dag, på grunn av håndball EM, VM, you name it...Hva søren er vitsen med å sende julekalender når du ikke kan sende det hver dag? Det kan jeg aldri oppleve at den har blitt. Den blir bare sendt tidligere/senere på kvelden. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har hørt rykter om at jul i skomakergata blir sendt på nrk2 eller noe, til minne om henki kolstad ... Men har ikke sett noe bekreftende på det. Hadde vært kos Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noe jeg har irritert meg om i alle år, er når TV2's julekalender blir forskjøvet til neste dag, på grunn av håndball EM, VM, you name it...Hva søren er vitsen med å sende julekalender når du ikke kan sende det hver dag? Det kan jeg aldri oppleve at den har blitt. Den blir bare sendt tidligere/senere på kvelden. I fjor ble den hvertfall sendt dagen etter, men det blir allikvel for sent å se den episoden når du kommer halv åtte, når den egentlig skulle vært sendt, for så å finne ut at den gikk klokka seks i stedet. Så man går glipp av episoden, og må heller se på reprisa neste dag. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg håpte på Nissene på låven. Har sett to episoder av The Julekalender, men synes at det rett og slett ikke er morsomt... "It's hard to be a nissemann" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Syns NRK eller TV2 skulle hatt Julebruskongen, jeg. Det er den beste julekalenderen jeg har sett på mange år. Går bare på VGTV nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå