Lukilock Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Heihei! Hva er årets julekalender(e) på TVen i år? Gleder meg til jula Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 På NRK er det Jul i blåfjell Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sikkert noe resirkulert drit som vanlig. The julekalender slutta å være morsomt i 1996 liksom.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Njaa, synes det vekker litt minner fra da jeg var 6-7år gammel så er jo litt gøy på den måten ^^ Ellers er jo Vazelina litt morro, siden Eldar Vågan er herfra jeg bor, det er jo litt gøy! Siden det er blåfjell på NRK så får de en seer mindre ivertfall Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tv2 sender The Julekalender i år. Forsåvidt positivt, liker serien veldig godt, og de har ikke sendt den siden 2003, men litt dumt siden jeg fulgte den på dvd i desember i fjor, da verken nrk eller tv2 hadde noe som fristet. Så har den nok litt for godt i minne. Men er jo kos å se på da Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Savner Julefergå! Men, har skaffet meg den på DVD, så da kjører vi den også i år Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg som så veldig gjerne ville se Olsenbanen jr, Nissene på låven eller Jul i Tøyengata Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Julefergå er den dårligste julekalenderen noensinne. Liksom-morsomt at alle vil ha de jævla svelene. Det som liksom var "morsomt" var jo mest den ekstremt overdrevne dialekten. Likte ikke den heller. Typisk bygde-teater stil over skuespillerne. Endret 13. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg er bare glad tv2 ikke sender det danske tullet de sente i fjord eller no. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Huff, jul i tøyengata var så dårlig at jeg fikk lyst til å pælme TVen. Glad jeg har nissene på låven på DVD. den blir aldri sliten! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg vil ha Jul i Svingen på NRK jo. Det var morsomt, haha Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nei, nei det var sånn typisk nymotens NRK barneprogram jeg ikke hadde sansen for i det hele tatt. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kult med The Julekalender da, en stund siden jeg har sett =) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nissene på låven er jeg lei av The Julekalender er jeg lei av Vazelina er jeg lei av (og i tillegg er den dårlig) Det er ikke noe gøy igjen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvis du er lei av en serie som går en gang ca. hvert 4. år, så tyder vel det enten på at du blir altfor lett lei av ting, eller at du har sett den altfor mye på eget initiativ utenom når den går på tv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det er greit, Doktor Nevnarion. Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Blåfjell på NRK, og The Julekalender på TV2 ja... The Julekalender er greit nok, men Blåfjell nå igjen. Kan de ikke sende den gode gamle Jul i Skomakergata, noen som er bedre enn de fleste andre julekalendere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Nja, nå som jeg er blitt godt voksen var ikke JIS så stas likevel når det gikk for noen år siden. Det er så "gammeldags" og erke-kosepludrete at jeg fikk fnatt av å se på. Satt og ønsket det var KLM-parodien jeg så på istedet. Endret 18. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nrk3 skal vise en dukketeaterbasert julekalender. Husker ikke navnet på den, men den er skikkelig bra. Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nja, nå som jeg er blitt godt voksen var ikke JIS så stas likevel når det gikk for noen år siden.Det er så "gammeldags" og erke-kosepludrete at jeg fikk fnatt av å se på. Satt og ønsket det var KLM-parodien jeg så på istedet. Kan være litt enig der. De snuttene med Jon Blund kan bli for mye av det gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå