Gernia Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hei en kompis av meg kjøpte en Packard Bell iMedia 9214 med følgende speccs: Psu: 250 Watt Cpu: Intel Pentium E2140 Ram: 1xPC2-4300(1gb) og 1xPC2-5300(1gb Gpu: Radeon Xpress 1300 (indigrert i hk) Hk: Ati Xpress 1250 Vet at dette er en nokså dårlig PC (Hvis kan hadde sagt noe til meg hadde jeg ikke latt han fått lov til å kaste bort pengene sine på den ) Men uansett han skal oppgradere rammen, han har Vista 32bit han har tenkt og bruke ca 500 spenn og vurderer og kjøpe OCZ DDR2 PC2-6400 4gig Passer disse? null problemer? For det andre, gir dette noen særlig forbedring? Burde han heller vurdere og oppgradere noe annet? Noe annet jeg burde vite om? Takker for alle svar Endret 9. november 2008 av Gernia Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nytt minne, men be han også spare til nytt skjermkort, bruker han pcen til spill vil dette være en lurere oppgradering enn minne. Jeg er usikker på om maskina støtter 6400-minne, han bør ta kontakt med packard bell for å få svar på det her. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Hmm ja ok, takk, godt og vite Var vel akkurat det samme som jeg lurte på Han bruker ikke akkurat maskina til gaming Bruker vel vanligvis og ha ca 10 browsere oppe med 15 faner i hver, og klager på at alt går så syykt tregt. sa det om skjermkort til han nå og han sa han skulle tenke på det.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Mer minne er definitivt lurt om han bruker maskinen til å holde på med ørten nettvinduer samtidig. Heller det enn skjermkort. Så, 4 gig minne 5300-hastighet er nok et sikkert valg. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Mer minne er definitivt lurt om han bruker maskinen til å holde på med ørten nettvinduer samtidig. Heller det enn skjermkort. Så, 4 gig minne 5300-hastighet er nok et sikkert valg. Fant ingen av de her på HW noen forslag? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...ering=min_price Treff nr 2 og 4 her er slikt minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå