Gå til innhold

Ny Musikk og Underholdning Mobil

Anbefalte innlegg

Hei, har lyst på ny mobil nå:D

Har nå Iphone 1.gen. Liker touchscreen men kan klare meg uten :thumbup:

Funksjoner:

-Kalender: Ja, noen som kommer uten?

-GPRS: Ja

-EDGE: Ja

-Email klient: Ja

Form:

-Format: alle

-Vekt: alt

-Støt/sprut/støv-sikker: Nei

Skjerm:

-Størrelse på skjerm: minst 2,2"

-Touchscreen: Ja og Nei

Pris:

koste hva den vil koste;)

Diverse:

-Merke: Apple/LG/Nokia/SE/HTC

-Kamera: Ja!

-Videokamera: Ja kjekt å ha, men ikke livsviktig

-Infrarød port: Ja

-Bluetooth: Ja, det er kjekt å ha.

-Minne: minst 2GB

-MP3: En bra spiller, med god lyd hører masse på musikk.

-Radio: Ja, hører en del på det også.

-wLAN: Greit og ha men klarer meg helt fint uten;)

-GPS: ikke noe behov, men kan godt ha det også :cool:

-Batterilevetid: hvor vidt jeg lader mobilen hver dag eller ikke er det samme:D

Mvh: Bonaqua123 :p

Endret av Bonaqua123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har N95. Den er jo egentlig ganske gammel.

Funker veldig fint. Bra musikkspiller, og kamera. Ganske stilig design og gode knapper. Fine og oversiktlige menyer.

Jeg er lei min, og skal derfor bytte den ut :p

ok;) tenkte på n95 8gb jeg da:P glemte å skrive det.

Lenke til kommentar
Styr unna n95.

Trenger du en smarttelefon?

har du et bedre forslag? så kom med det!;)

Den er en gammel modell.

Prøver igjen:

Skal du ha smarttelefon?

Skal ha ny mobil:D Samme om det er en smarttelefon eller ikke;)

Endret av Bonaqua123
Lenke til kommentar

Behov:

Pocket PC og mye nett surfing: HTC Touch HD

Telefon og Prof. funksjoner: SE Xperia X1, Nokia E71 eller HTC Touch Pro

Multimedia mobil: Iphone 3G, Nokia N95, N96 eller N85.

Kamera mobil: SE C905, Samsung Innov8, LG KC910 eller Nokia N82.

Mix av alt mobil: Samsung Omnia

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar
Skal du ha mange nye telefoner? Hva var galt med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029661&hl= ?

mobilehappy: HD har da like mye proffunksjoner som X1/E71/Touch Pro, og den burde etter min mening også være oppført under "multimediamobil", når den har 3,5 mm jack og video/lyd som

. Det eneste den taper seg på, i forhold til dine kategorier, er kamera.

Syns det var dårlig med svar der;) også har jeg sjekket litt mere rundt nå! derfor lagde jeg ny:)

Lenke til kommentar
Skal du ha mange nye telefoner? Hva var galt med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1029661&hl= ?

mobilehappy: HD har da like mye proffunksjoner som X1/E71/Touch Pro, og den burde etter min mening også være oppført under "multimediamobil", når den har 3,5 mm jack og video/lyd som

. Det eneste den taper seg på, i forhold til dine kategorier, er kamera.

Ikke plassert Touch HD direkte under multimedia mobil fordi:

HTC har tradinsjonelt hatt en liten "bug" ved musikk avspilling i de fleste av sine modeller (Har ikke testet Touch HD ennå, så vet ikke om denne har samme "bug" men Pro og Diamond har den) i tilegg til at Touch HD har ganske høy vekt. (igjen litt mer ppc enn mobil)

Ikke plasert den under proff mobil siden den ikke har fysisk tastatur:

Derfor har jeg plasser den i en egen kategori siden ingen akkurat nå kan match den på skjermstørrelse og oppløsning og siden den har en "typisk" "pocket pc" form factor.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar

Hva er denne "lille bugen"? Jeg har ikke hørt om noe slikt, og en har jo mulighet til å installere andre (gratis)programmer enn Windows Media Player for lydavspilling.

Jeg forstår forsåvidt tankegangen din i forhold til proffmobil, men jeg er ikke enig. Hardware-tastatur vs touchtastatur er en smakssak. Noen liker fullt fysisk qwerty, noen liker touchtastatur, noen liker begge deler, mens andre liker ingen av delene, og holder seg derfor til vanlig nummertastatur/T9. Det går ikke på hvor lite eller mye det er en profftelefon, da den har alle de samme proffunksjonene som X1, Touch Pro og E71. Den eneste forskjellen er at den kjører WM 6.1 Pro i stedet for WM 6.1 Standard, funksjonaliteten er lik.

Lenke til kommentar
Hva er denne "lille bugen"? Jeg har ikke hørt om noe slikt, og en har jo mulighet til å installere andre (gratis)programmer enn Windows Media Player for lydavspilling.

Noen HTC modeller har vaert plaget med en micro-sekunds "dropout" i lyden med gjevne mellomrom.

Dette har faktisk blitt rapportert at også skjer selv med 3 parts etter installert media spillere.

Merkelig nok så gjør denne seg vist kun gjeldende ved lytting i kable tilkoblede høretelfoner og ikke blutooth tilkoblede høretelfoner.

Jeg forstår forsåvidt tankegangen din i forhold til proffmobil, men jeg er ikke enig. Hardware-tastatur vs touchtastatur er en smakssak. Noen liker fullt fysisk qwerty, noen liker touchtastatur, noen liker begge deler, mens andre liker ingen av delene, og holder seg derfor til vanlig nummertastatur/T9. Det går ikke på hvor lite eller mye det er en profftelefon, da den har alle de samme proffunksjonene som X1, Touch Pro og E71. Den eneste forskjellen er at den kjører WM 6.1 Pro i stedet for WM 6.1 Standard, funksjonaliteten er lik.

Det er selvfølgelig smak og behag.

Telefoner som Touch HD, Touch Diamond og Samsung Omnia har alle fulle proffunksjoner og kan selvfølgelig brukes som arbeids mobiler og.

Men det virker som de fleste tunge proffbrukere foretrekker fysiske tastatur.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...