Joney Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Helu, spillte inn en "ny" låt i dag basert på en gammel tradisjonell irsk folketone. Hva synes folket på diskusjon.no? låta er nå flyttet hit Ny link til myspace over. Endret 25. november 2008 av Joney Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er det bare jeg som opplever skurring, spraking og generelt dårlig lydkvalitet på denne sangen? Hadde ikke hatt en anelse om hvilke instrumenter som var involvert om det ikke var for profilbildet ditt.. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Er det bare jeg som opplever skurring, spraking og generelt dårlig lydkvalitet på denne sangen? Hadde ikke hatt en anelse om hvilke instrumenter som var involvert om det ikke var for profilbildet ditt.. Jøss, du er den andre som sier det. På min PC og mange andre jeg har prøvd, blandt annet på skolen er opptaket helt clean uten forstyrrelser i det heletatt. Men på laptoppen til en kamerat låter det heeelt på jordet. Dette er et av de bedre opptakene vi har gjort, så jeg antar at problemet ligger hos den enkelte. Kanskje du mangler noen kodeker eller noe? Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det kan godt hende.. Skal se etter om jeg finner noe en gang jeg har tid, så får jeg evt. prøve på nytt da. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hmm, blir bare masse skurring her og. Sitter på Mac. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Hmm, blir bare masse skurring her og. Sitter på Mac. aww, hva skjer med at det funker på 50% av PCene jeg har prøvd-_- Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Ræva skurring, og out of pitch :S Du har ingen annen upload? Endret 24. november 2008 av Beges Lenke til kommentar
Joney Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ræva skurring, og out of pitch :S Du har ingen annen upload? http://www.myspace.com/unitedrandomband Lenke til kommentar
Beges Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ræva skurring, og out of pitch :S Du har ingen annen upload? http://www.myspace.com/unitedrandomband Mye bedre! Kjempebehagelig lyd Utrolig godt fløytespill! Inspirerende. Tør jeg spørre hvilken melodi den er basert på? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ræva skurring, og out of pitch :S Du har ingen annen upload? http://www.myspace.com/unitedrandomband Mye bedre! Kjempebehagelig lyd Utrolig godt fløytespill! Inspirerende. Tør jeg spørre hvilken melodi den er basert på? Takker og bukker Irsk folketone "The Lochaber Badger" Endret 25. november 2008 av Joney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå