Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A4 B5 1.8T/1.9TDI

Litejk

Anbefalte innlegg

Jeg ville heller hatt en gammel Audi med sjel, enn en ny riskoker. :p

Har du stor nok lommebok så er jo den saken grei!

Har selv en A4, 1,8T -99 ST-vogn som har gått ca. 142K. Ingen større utgifter foreløpig. Helt nydelig bil med stort sett alt utstyr.(Xeon, aut.-AC, Symfoni-anlegg, alt El- osv.) Fantastisk motor med herlig drag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fått et slags tilbud nå da. Audi A6 2.5TDi Quattro 1996 modell, 236000km til 75 tusen ferdig registrert! Syntes ikke det er så verst, er dyrt for en bil, men tror ikke det er så dyrt for denne bilen? Den er strøken i lakken, har 6 gir, quattro som sagt osv. Er sedan da, men pen er den. Den blir også solgt fra forhandler, og får en fullstendig oppshining før salg, inkl motorvask og polish av karosseri! Hva mener derE? Jeg har jo lyst på den, men er den verdt alle penga tror dere?

Lenke til kommentar

2.5 TDi er den beste dieselmotoren som er laget.- Sier mange-. Dette er rekkefemmeren som de sluttet med i 1997 jeg snakker om. Ikke den V6'er dieselen som det har vert så mye problemer med, så vennligst se bort fra det problemet i denne tråden..

Edit: sorry for mange "leifer". Tastaturet mitt er litt gåent, så det er avogtil ord som ikke kommer med når jeg skriver! Burde vel se litt mer over innleggene mine da kanskje..

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
2.5 TDi er den beste dieselmotoren som er laget.- Sier mange-. Dette er rekkefemmeren som de sluttet med i 1997 jeg snakker om. Ikke den V6'er dieselen som det har vert så mye problemer med, så vennligst se bort fra det problemet i denne tråden..

Edit: sorry for mange "leifer". Tastaturet mitt er litt gåent, så det er avogtil ord som ikke kommer med når jeg skriver! Burde vel se litt mer over innleggene mine da kanskje..

Da er det jo greit :) Er V6 det har vært problemer med ja, så hvis det er rekkefemmeren så er det jo ingen problem.

Lenke til kommentar

Vi får se, har lyst på en lignende bil, har lyst på den bilen. Men den koster endel da!

Men har dere et eksempel på en litt hissig bil, med litt plass, så billig som mulig, MEN som er trygg med Airbag og hele pakka? Kan si mest mulig bil for 40-70 tusen da!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg har en audi a4 1.8 turbo 96 model stasjonsvogn me sportsunderstel. med 207 hester noe nesten ingen andre har

den koster meg med ful kasko 25 000 + i åre men vist du registrere den på mor elelr far og du står som del eiger forsokrer bilen i dires navn får du an for ca 4000 i åre det er abselut en bil du kan ha når du er 18 jeg er 18 selv men er en del ting du må rgne me går

det er da bære armer og armene fram på julophenge har en tendes til åg ryke.

ellers veldig rå ungdomsbil

:!:

Lenke til kommentar
Dersom man er uheldig med bilen sin, uansett hvor den kommer fra, er det en belastning for lommeboken. Det virker som om enkelte mener at alle japanske biler er feilfrie, og at alle tyske/europeiske (og VAG i særdeleshet) er dårlige. Jeg kjenner flere som har hatt Toyota med mye feil, en solgte sin pga at han ble lei av alle problemene. Alle bilmerker har sine "mandagsbiler", og dersom man ender opp med en slik bil, er det like plagsomt enten den kommer fra Europa, USA eller Østen. Et annet moment er at nå produseres VW i Mexico, Toyota i Tyrkia og Nissan i England,, så hva er egentlig en tysk eller japansk bil? Tror ikke de som kjører Golf V stasjonsvogn tenker på at de kjører en "amerikaner", eller at de som kjører Toyota Verso kjører en tyrkisk bil.

Det er ikke til å komme fra at bil velges med hjertet mer enn hjerne, i alle fall for oss som er noe mer en gjennomsnittlig bilinteressert. Hjernen vil sikkert si noe om at det er greit å kjøpe en bil det er lett å få tak i deler til, og til en grei pris, i tillegg er det fint om det er et verksted i nærheten som gir god og kostnadseffektiv service når det er behov for det (ikke alltid man har tid til (gidder) å skru selv). Dersom hjertet sier at man har lyst på en Audi, synes jeg faktisk man skal kjøpe en Audi, uten at det er noen grunn for de som har andre førstevalg til å kritisere valget.

men, så er det noen da som har hatt en billig liten dritt polo med mye problemer, og dermed er ALT av vw/audi bare dritt, og må poengtere dette i hver tråd.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Dersom man er uheldig med bilen sin, uansett hvor den kommer fra, er det en belastning for lommeboken. Det virker som om enkelte mener at alle japanske biler er feilfrie, og at alle tyske/europeiske (og VAG i særdeleshet) er dårlige. Jeg kjenner flere som har hatt Toyota med mye feil, en solgte sin pga at han ble lei av alle problemene. Alle bilmerker har sine "mandagsbiler", og dersom man ender opp med en slik bil, er det like plagsomt enten den kommer fra Europa, USA eller Østen. Et annet moment er at nå produseres VW i Mexico, Toyota i Tyrkia og Nissan i England,, så hva er egentlig en tysk eller japansk bil? Tror ikke de som kjører Golf V stasjonsvogn tenker på at de kjører en "amerikaner", eller at de som kjører Toyota Verso kjører en tyrkisk bil.

Det er ikke til å komme fra at bil velges med hjertet mer enn hjerne, i alle fall for oss som er noe mer en gjennomsnittlig bilinteressert. Hjernen vil sikkert si noe om at det er greit å kjøpe en bil det er lett å få tak i deler til, og til en grei pris, i tillegg er det fint om det er et verksted i nærheten som gir god og kostnadseffektiv service når det er behov for det (ikke alltid man har tid til (gidder) å skru selv). Dersom hjertet sier at man har lyst på en Audi, synes jeg faktisk man skal kjøpe en Audi, uten at det er noen grunn for de som har andre førstevalg til å kritisere valget.

men, så er det noen da som har hatt en billig liten dritt polo med mye problemer, og dermed er ALT av vw/audi bare dritt, og må poengtere dette i hver tråd.

Tydeligvis flere som har problemer med sine VAG og Møllers drittservice: http://debatt.aftenposten.no/item.php?Grou...;s=&page=-1

Lenke til kommentar
Tydeligvis flere som har problemer med sine VAG og Møllers drittservice: http://debatt.aftenposten.no/item.php?Grou...;s=&page=-1

det der går mer på møller, og ikke bilmerket Audi, så reportasjen i går, og han sa jo selv att han var kjempeforøyd med bilen. luftmassemåler er en del som ryker mye på VAG

men er helt enig, det der er latterlig oppførsel av møller.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
luftmassemåler er en del som ryker mye på VAG

Hvis dette er en "typisk" feil på VAG eiere opplever hvorfor betaler ikke Møller reperasjonen for dette ? Blir det ikke dermed dobbelt opp; både dårlig produsert kvalitet og kunder som for svi for dette ? Hvordan skal VAG lære å produsere bedre kvalitet i framtiden når kundene må betale for underkjente deler og dyre verkstedtimer i Norge ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...