ekl1tz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hadde egentlig bestilt disse høytalerne, men fikk pengene tilbake ettersom at de utgikk på nettbutikken jeg bestilte hos. Lest mye bra om disse høytalerne, men virker som de er vanskelig å få tak i. Jeg leter etter en 2.0 system som fungerer bra til musikk. Kanskje noen kan gi meg et par forslag? Bare så det er sagt kommer jeg til å bruke onboard lydkortet på mitt asus p5q deluxe (som hittil har fungert utmerket!). Så det er vel kanskje ikke helt vits i å foreslå et par høytalere fra hifiklubben til 5000 kroner . Takker for svar. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fostex til 995,-. Fostex til 1495,-. Frode Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Så bra ut. Har du dem selv? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Nei, men jeg har registrert at de har fått en del skryt på Hifisentralen. Et eksempel: Er det mulig? Frode Endret 9. november 2008 av fhl Lenke til kommentar
fhl Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er forresten mulig at jeg har blingset og at høyttalerene er priset per stykk. Frode Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Fostex til 995,-.Fostex til 1495,-. Frode Det dyreste alternativet ser jo meget bra ut. Hvilken type utgang er det den benytter seg av? Tror det er 1500 pr. stykk ja .. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du kan koble de til med enten XLR- eller Jackplugger. Frode Lenke til kommentar
fhl Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 I denne prisklassen er også Behringer være et alternativ. De er priset per par. Frode Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Fikk et tips som hørtes solid ut: Sonic Impact T-Amp forsterker + Dynavoice F-6 høytalere. Er dette noe å satse på? Hvordan skal jeg koble dette opp mot pc'en min? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har hatt Trends sin forsterker(samme chip, bedre komponenter), og ville selv ikke brukt den på en høyttaler med så lav følsomhet. Jeg synes det blir for lite headroom. Det finnes nok de som synes dette er kjempegreier, men for meg blir det for tamt. På skikkelig følsomme høyttalere likte jeg Trends godt. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå