fiskejeger Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) hva er en bra nybegynner snus, som ikke er så sterk? Endret 9. november 2008 av snusmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tror kanskje mocca er litt "vennligere", er iallefall kjent som "damesnus" Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Kan jo ta og spørre/se i snustråden edit: Min første, var General porsjon. Akkurat nok effekt for en nybegynner Men, den lukter kattepiss, renner fort og smaker ikke så godt.. Prøv skruf original (ikke stärk/sterk) portion Endret 9. november 2008 av S.Larsen Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Å ligge langt unna. Ikke noe å begynne med om du ikke absolutt må. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er da faen meg ikke noe som heter nybegynner snus... Hva er det du ønsker å oppnå? Du er sikkert 15 år, ikke prøv. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg synes du bør gå for General porsjon. Det er den jeg alltid kommer tilbake til, selv om jeg har vært utro i perioder.... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg starta med Skruf Orginal Porsjon, og den var heilt grei. Jeg kjente ikke noe effekt av første snusen, så jeg trodde jeg var immun mot nikotin eller noe sånt rart, så jeg snusa som bare faen den første kvelden med snus. Endte opp ekstremt kvalmen. Men altså, regner med at du klarer å styre deg litt mer enn meg (ettersom jeg var full og hadde svekket reaksjonsevne), så jeg anbefaler deg å begynne med Skruf Orginal Porsjon. Dette kunne du forøvrig ha spurt om i snustråden, men jaja. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Kan jo ta og spørre/se i snustråden edit: Min første, var General porsjon. Akkurat nok effekt for en nybegynner Men, den lukter kattepiss, renner fort og smaker ikke så godt.. Prøv skruf original (ikke stärk/sterk) portion hvoran sletter man dette emne?jeg hadde egentlig tenkt å spørre i snus tråden...la det ut feil Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg børjade rett på Skruf Stärk, trur ikke det er noe galt i det. Men anbefaler deg å la være å snuse, da du ødelegger tannkjøttet. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kan jo ta og spørre/se i snustråden edit: Min første, var General porsjon. Akkurat nok effekt for en nybegynner Men, den lukter kattepiss, renner fort og smaker ikke så godt.. Prøv skruf original (ikke stärk/sterk) portion hvoran sletter man dette emne?jeg hadde egentlig tenkt å spørre i snus tråden...la det ut feil Bare og rapportere inlegget, så blir det sletta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå