dropac Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har en ca 2 år gammel 42" plasmatv fra LG. Alt har vært fryd å gammen med tv'n helt til igår. Når jeg skrudde på tv'n så virket det som at alt av lys var slått av. Bildet er veldig mørkt og det henger igjen helt svart sladder i bildet som sakte men sikkert forsvinner litt om litt etterhvert. Hva kan være galt? Er temmelig frustrert.. :S Har sjekket kablene og alt sitter riktig inn i tv'n. Jeg har ikke rotet med innstillinger eller noe, det bare kom helt av seg selv. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har en ca 2 år gammel 42" plasmatv fra LG. Alt har vært fryd å gammen med tv'n helt til igår. Når jeg skrudde på tv'n så virket det som at alt av lys var slått av. Bildet er veldig mørkt og det henger igjen helt svart sladder i bildet som sakte men sikkert forsvinner litt om litt etterhvert. Hva kan være galt? Er temmelig frustrert.. :S Har sjekket kablene og alt sitter riktig inn i tv'n. Jeg har ikke rotet med innstillinger eller noe, det bare kom helt av seg selv. Takker for all hjelp! Slike diagnoser er ikke lett å ta på et forum. Noen ganger dreier det seg om fillefeil og andre ganger ikke. Hvis du har sjekket kablene og det er ikke noen form for vakkel så burde du også prøve å bytte dem ut med nye. Hvis dette ikke hjelper så må nok tv-en din på reperasjon. Du har uansett 5 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå