ShampooMacTavish Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Denne leken går ut på at en person skriver to spilli versus, og neste person velger hvilket av spillene som han eller hun liker best (skriv gjerne en grunn til hvorfor du liker det best også). Prøv å faktisk velge en av alternativene. Når du har svart skriver du vidre, altså lager en ny versus. Enkelt og greit! Men ikke kom med lange diskusjoner om hvilket spill som er best. Da starter jeg: Far Cry VS Grand Theft Auto IV Endret 9. november 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
r88 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Far Cry VS Grand Theft Auto IV Begge! Til sin tid var begge mesterverk som imponerte stort på ulike fronter. GTA IV i år, og Far Cry for 4.5 år siden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Oppdatert førstepost, neste mann kan poste neste Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 The Witcher VS TES: Oblivion Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 The Witcher VS TES: Oblivion Oblivion. En av tidenes RPG spill. Rett og slett. Har vel rundt 200 spilltimer på Oblivion/Shivering Isles. Morrowind VS Gothic 2 Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Morrowind uten tvil. Morrowind er vakkert, spennende og mystisk. Gothic 2 føltes for meg totalt ufullstendig. Half Life VS Half Life 2 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg må si Half Life 2, da jeg ikke har spilt eneren... Shame on me. Men jeg har planer, da, så får vi se om jeg endrer mening. Uncharted: Drakes Fortune -VS- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Endret 10. november 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Syns det blir litt feil å si det, hvis du ikke har spilt eneren... Kan jeg si at jeg velger MGS4, fordi jeg har sett gameplay trailer, mens ikke aner hva uncharted er? Kanskje man må ha prøvd begge spillene før man svarer? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Uncharted var et av de første PS3 ekslusive spillene, et veldig godt spill, synes jeg selv Men jeg likte MGS4 bedre. Og dette er ikke en lek i forhold til om du har spilt tidligere spill, det er en lek om hvilket av dem du likte best! Neste person kan gå vidre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banjo-Kazooie eller Banjo-Tooie Lenke til kommentar
r88 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banjo-Kazooie eller Banjo-Tooie Banjo-Kazooie var var nyskapende og koselig når det kom. Tooie var en oppfølger. Motorstorm: Pacific Rift eller Pure? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Pure. Motorstorm ble kjedelig ganske fort, synes jeg. Sacred 2 - VS - Kings Bounty: The Legend Lenke til kommentar
ntls Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Sacred 2 bare for å velge en. Tror jeg har testet det en gang for lenge siden. Tekken VS. Soul Calibur Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tekken VS. Soul Calibur Jeg likte Soul Calibur-serien best. Vet ikke helt hvorfor. Kanskje fordi det var lettest å lære seg, pluss at det hadde våpen. World of Warcraft VS. Warhammer Online Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) world of warcraft. fordi de har kommet med Wotlk nå og at warhammer syns jeg har henta litt i fra WoW pluss at jeg syns ikke warhammer falt helt i smak. Team Fortres 2 VS. counter strike Endret 13. november 2008 av Kjellcorp Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Team Fortres 2 fordi det er veldig gøy, alle andre var bedre enn meg i CS... Fallout 3 VS. Dead Space VS. Lemmings? Endret 13. november 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Dead Space. Ignition vs. Death Rally? Lenke til kommentar
Daniel Guanio Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Death Rally. Fordi det inneholder Mahha Go! fra fartsmangaen Speed Racer, huhu. Super Smash Bros. VS. Power Stone Endret 13. november 2008 av Daniel Guanio Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Super Smash Bros fordi jeg bare har prøvd det. Jazz Jackrabbit VS One Must Fall 2097 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jazz Jackrabbit, for det er det eneste jeg har prøvd, og likte det godt for mange år siden Bully VS GTA San Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå