magnuje2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei! Tenkte jeg skulle skrive noen bilder ut i stort format og henge de på veggen. Dette har jeg ikke gjort før så vil gjerne ha litt BK ang. hva som funker på vegg før jeg legger penger i det. Alle erfaringer/BK/tips mottas med stor takk, da jeg gjerne ikke vil gå og irritere meg over hva jeg kunne gjort anderledes etter de har kommet opp på veggen. Første bilde fra Trondheim hvor jeg har studert: Neste bilde fra en Seiltur i Hellas: Siste bilde er noe jeg vurderer, men jeg er ikke sikker på om det fungerer på veggen. Også fra Trondheim: Shoot! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 vell, hvis du spørr meg, så hadde jeg heller vurdert å ikke henge opp bilde nr 1 på veggen....de sivene i forgrunnen er veldig forstyrrende for mine øyne, hadde kanskje vært litt bedre hvis de var i fokus =) Men jeg likte bilde nr 2, stilig bilde Bilde nr 3 er også greit, syntes jeg!!! Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Komp. og DOF er bevisst i bilde 1. Synes dette funket jeg. Har en versjon uten strå, men synes det ble litt kjedelig. Kan legge det ut til sammenligning. Andre synspunkter i forhold til hva som vil funke på vegg? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Egentlig er vel bilde 1 det eneste av disse tre jeg ville hatt hengende på veggen, men det er vel personlige preferanser som gjør det. Stråene er vel litt forstyrrende, som dan83 sier. Ellers liker jeg bildet veldig godt. Edit: Jeg har for øvrig ikke noe problem med å se at de andre bildene også er sterke kandidater for veggen, de er bare ikke helt i min smak. Endret 9. november 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sier jeg faktisk enig med Karl-Peder. Nr1 var ganske finurlig, nr3 blir litt vel. Jeg vil ikke kalle bildet for kjedelig, men det er heller ikke spennende nok til å bli veggmateriale. Det samme gjelder seilbåter i solnedgang (og ting i solnedgang generelt. Litt morsomt akkurat det der.) Fyrtårn er alltid fett. Skulle gjerne sett en versjon uten siv, og en versjon med siv i fokus though : d Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Har visst ikke en versjon med siv i fokus. Men her kommer en versjon uten siv. Copy paste redigering fra den andre versjonen. En annen versjon: Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det siste bildet der er knallbra. Jeg liker at man ser fiskeren, selv om noen sikkert synes det er forstyrrende. Det hadde blitt veggbilde av det her i gården, i hvert fall. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det øynene mine, eller heller fyret litt mot venstre ? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 hmm....beklager, men fyrtårn bilde er alt for kjederlig for meg, men dette går vell mer på personlige smak som karl peder sier=) Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg synes også det ser ut til å helle litt mot venstre nå når du nevner det, ok67.. Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg får alarmere Trondheims havnevesen om at deres fyrtårn er skjevt =) Nei jeg tror det er fordi grensen mellom vann og land ikke er horisontal. Men det er jo det eneste målet man har på en måte da man ikke ser horisonten. Dermed vil fyrtårnet se skjevt ut. Kanskje? Ellers er jeg like langt i forhold til hva jeg skal sende til trykk. De er nok litt kjedelige, men jeg tror ikke bilder med masse action gjør seg på veggen? Eller veldig uvanlige komposisjoner? Som sagt, har ingen erfaring med dette og har ikke peiling på hva som funker. Har bare et ønske om å ha egne bilder i stedet for IKEA bildene som alle har (bl.a de som har lunchpause på en bjelke i skyskraper, tror alle har det bildet på kjøkkenet. Men er enig med at bare fyrtårn er kjedelig. Og solnedgang er oppbrukt. Men mener fremdeles at versjonen med siv er mer spennende, rett og slett for at fargekombinasjonen er mer spennende. Keep em coming! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Men mener fremdeles at versjonen med siv er mer spennende, rett og slett for at fargekombinasjonen er mer spennende. I og med at du liker det best selv, synes jeg at du bør sende det til trykk. Det er tross alt du som skal ha det hengende på veggen din. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fyret er faktisk skeivt. Bare å dra ned å se... Det er faktisk ganske fint der nede også... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jo da, når du sier det så husker jeg jo at det stemmer, Christian. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå