Suppekatten Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Heisann For ne liten stund siden bestilte jeg et maximus formula special edition hovedkort fra amentio. Jeg motok feil hovedkort (Stander maximus formula), noe som ikke ble oppdaget før under monteringa (Glømte selfølgelig å sjekke dette ) Jeg sendte e-post til amentio og forklarte problemet, og det sier nå at jeg skal sende hovedkortet i retur, og få tilsendt et Special edition HK. Men så kommer problemet: Jeg har overklokket CPU (Q9550) til 3,5ghz. Har jeg ved det røket garantien på HKet, eller kun på CPU? Vis jeg eventuelt sender kortet inn, vil jeg da bare få tilsendt det gammle kortet vis de finner utav dette (vis garantien er gått) ?? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 At du har fått feil vare har ikke noe med garantien å gjøre. Hvordan skulle de finne ut hva du har gjort med kortet? Maximus formula retter seg vel også mot overklokkere og kan vanskelig se for meg at litt lett tuning skulle ha noe å si for garanti eller reklamasjonsretten som ofte er mer relevant i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå