Dr3as Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Flere enn meg som ser frem til Lumines Supernova? Ser det står at det skal komme i november på PSN http://no.playstation.com/games-media/game...482;-Supernova/ Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Elsket Lumines på telefonen, hatet det på PSP, så vet ikke helt om jeg ser frem til det. Men kommer nok uansett ikke til å bli kjøpt pga alt for mange andre gode spill. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Litt enig at det er litt mange spill som frister, har 3 konsoller som alle har spill jeg liker å spille. Selv er Lumines det jeg brukte mest tid på når jeg spilte på psp'n min, så får vel se det ann. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tja, jeg var superhekta på Lumines på PSP (og spiller det titt og ofte fortsatt også), men det er i mine øyne et håndholdt-spill, og ser ikke helt for meg at jeg skal bli sittende like mye med det foran tv'en. Men klart, kommer det på PSN til en fair pris så kan jeg godt gå til anskaffelse av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå