tobl87 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har en stasjonær pc, en bærbar og en printer. Begge skal ha internett, bærbare trådløst og stasjonær kablet. Begge bør kunne skrive ut på printer uavhengig av den andre pcen. må da ha usb skriverdeling på router. Bærbar har gigabit lan og 300mbitwlan. Har egentilg N routere lengre rekkevidde og generelt bedre? får ikke utnyttet router maks på internett uansett hva, men ved fildeling osv. den bør koste mellom 500-1000. litt rart ikke flere har usb! eller er det ingen av dere som har behov for det? hva bør jeg se etter? forslag? Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har en stasjonær pc, en bærbar og en printer. Begge skal ha internett, bærbare trådløst og stasjonær kablet. Begge bør kunne skrive ut på printer uavhengig av den andre pcen. må da ha usb skriverdeling på router. Bærbar har gigabit lan og 300mbitwlan. Har egentilg N routere lengre rekkevidde og generelt bedre? får ikke utnyttet router maks på internett uansett hva, men ved fildeling osv. den bør koste mellom 500-1000. litt rart ikke flere har usb! eller er det ingen av dere som har behov for det? hva bør jeg se etter? forslag? Jeg sitter også å vurderer innkjøp av router med usb port... Tenkte å plugge i en harddisk med musikk og bilder på.. Da lurer jeg mest på om det vil bli mer pes enn nytelse, vil det gå treigt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå