Gå til innhold

Kjøpe Headset! Noe vits?

Merk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet det som følger med er helt på trymet.. eller alle med tråd er helt på trynet.. kjøp det trådløse.. det gjorde jeg :D nå er alt klart og tydelig :D

Da blir det sannsynligis et kjøp på meg. Andre erfaringer anyone?

Og Kentinho: Spill med headset og noen venner. Det forbedrer garantert spillopplevelsen din

Lenke til kommentar
Da blir det sannsynligis et kjøp på meg. Andre erfaringer anyone?

Jeg liker det trådløse, men du må belage deg på å snakke med god diksjon. Siden micen er så langt unna munnen kan man ikke dytte den inn i kjeften og hviske kryptiske meldinger.

Lenke til kommentar
Har aldri sett vitsen med headset. Hva er det man skal snakke om egentlig? Er jo bare å spille.

Jah, det samme gjelder vel andre ting? Hvorfor snakke når man spiser middag? Er jo bare å spille.

Selv liker jeg å snakke, slik kan jeg lære ting og ha det morsomt. Noen ganger så er det faktisk morsommere å snakke enn å spille.. :)

Lenke til kommentar

Desto mer trådløst du har mellom micen og de andre desto verre blir det. Kan godt være micen i det trådløse headsettet har bedre lydkvalitet, men det høres verre ut for de andre. Det er i alle fall min oppfatning.

De jeg pleier å spille har premium med trådløs kontroll og slet med kvaliteten når de snakket. De kjøpte seg trådet kontroll og det hjalp masse. Han ene kjøpte seg trådløst headset for å prøve det, men da ble det mer skurr når han snakket. I en liten periode satt han med trådløst headset, trådløs kontroll og trådløs nett til boxen og da gikk det ikke an å høre han engang. Ikke for å nevne at micen og boxen fallt ut i ny og ne. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...