Merk. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Headsettet som følger med 360en vil jeg si har en laber lydkvalitet, og vurderer å kjøpe det som selges i butikken. Er det bedre?? Jeg er lei av å tyde noen som om de har en sokk i munnen Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har aldri sett vitsen med headset. Hva er det man skal snakke om egentlig? Er jo bare å spille. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 vet det som følger med er helt på trymet.. eller alle med tråd er helt på trynet.. kjøp det trådløse.. det gjorde jeg nå er alt klart og tydelig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har aldri sett vitsen med headset. Hva er det man skal snakke om egentlig? Er jo bare å spille. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har aldri sett vitsen med headset. Hva er det man skal snakke om egentlig? Er jo bare å spille. kanskje dette er og gå litt langt men tror jeg kan si att du har misforstått alt Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har aldri sett vitsen med headset. Hva er det man skal snakke om egentlig? Er jo bare å spille. haha, det var dagens.. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 vet det som følger med er helt på trymet.. eller alle med tråd er helt på trynet.. kjøp det trådløse.. det gjorde jeg nå er alt klart og tydelig Da blir det sannsynligis et kjøp på meg. Andre erfaringer anyone? Og Kentinho: Spill med headset og noen venner. Det forbedrer garantert spillopplevelsen din Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da blir det sannsynligis et kjøp på meg. Andre erfaringer anyone? Jeg liker det trådløse, men du må belage deg på å snakke med god diksjon. Siden micen er så langt unna munnen kan man ikke dytte den inn i kjeften og hviske kryptiske meldinger. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har aldri sett vitsen med headset. Hva er det man skal snakke om egentlig? Er jo bare å spille. Jah, det samme gjelder vel andre ting? Hvorfor snakke når man spiser middag? Er jo bare å spille. Selv liker jeg å snakke, slik kan jeg lære ting og ha det morsomt. Noen ganger så er det faktisk morsommere å snakke enn å spille.. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Desto mer trådløst du har mellom micen og de andre desto verre blir det. Kan godt være micen i det trådløse headsettet har bedre lydkvalitet, men det høres verre ut for de andre. Det er i alle fall min oppfatning. De jeg pleier å spille har premium med trådløs kontroll og slet med kvaliteten når de snakket. De kjøpte seg trådet kontroll og det hjalp masse. Han ene kjøpte seg trådløst headset for å prøve det, men da ble det mer skurr når han snakket. I en liten periode satt han med trådløst headset, trådløs kontroll og trådløs nett til boxen og da gikk det ikke an å høre han engang. Ikke for å nevne at micen og boxen fallt ut i ny og ne. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Er det dette headsettet dere snakker om?? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Akkurat, men tiden har vist meg at kabel gir bedre kvalitet enn trådløs. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jepp. Edit: too late. Jeg sier med andre ord jepp til Merkwürdichliebe, ikke Maerl1d og kabel-fetishen hans Endret 9. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har lest noen anmeldelser som sier at lydkvaliteten er verre enn den på det medfølgende headsettet :S Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag, men inntrykket mitt er at det har mer å si hvor mye skurr det er i mikrofonen til han du prøver å prate med. Lyden som kommer inn i øret ditt er stort sett den samme uansett hvilket headset du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå