Gå til innhold

OK å slippe en hund som blir dyttet i armene dine?


Anbefalte innlegg

At ein hund angrip er ikkje det same som at den er agrepslysten

Så det du prøver å si er at en angrepslysten hund velger å ikke følge instinktene sine?

Jeg har kun nevnt aggressive hunder, ikke provokasjon.

 

Når du selv påpeker at andre bør lære seg å lese er det vel lurt å følge med litt selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
å bare deise hunden i bakken som en gjenstand blir å gå for langt. Uansett dyr

 

Selvfølgelig reagerer du som ikke tåler hunder. Men hadde du hatt et lite glimt av en brukbar hjerne hadde du satt den fra deg like kjapt på bakken som du slapp den rett ned!

 

 

Hvis noen putter en rotte i genseren din, er din første tanke å få den velberget ut i naturen, og kanskje gi den en matbit?

 

Her er det jo ikke snakk om at hundeier bandt hundebåndet rundt den butikkansatte, og dermed kunne ikke den butikkansatte komme seg bort fra hunden ( fobien sin )

 

Men det blir derimot umulig og komme seg vekk vist noen putter en rotte i genseren min. om noen gav den til meg i hånden ( som hundeeier gjorde med hunden sin til den butikkansatte ) så ja gjerne, jeg hadde tatt vare på den rotten selv ( i frykt for at eieren av rotten ikke er skikket til å ta vare på den)

Endret av Necromorph
Lenke til kommentar
jobbet på binders i 11 dager sist år. var riktig nok bare på jobb 6 dager av de 11. Hatet den jobben, så jeg ga faen.

 

Men en gang kom det en dame i 30-40åra, som prøvde å ta med seg bikkja si inn, en sånn liten dært som hun bærte. Jeg sa at hun ikke kunne ta med seg bikkja inn. Så hun prøvde å gi meg bikkja si rett i henda mine.

Jeg hater bikkjer.

Så jeg slapp bikkja, den landa på ryggen, peip og løp ut. Dama løp etter grinende.

 

Trur den kjerringa lærte seg at man ikke gir dyr til folk uten å spørre først ja.

 

Om en hundeeier valser inn i en butikk med hunden sin (uansett størrelse) og legger den i armene på en helt fremmed er ikke vedkommende riktig naglet. Punktum. Frekke og arrogante folk som dette er faen det verste jeg vet om.

 

Det at "Nstin" slapp den i gulvet er på sitt beste "uheldig" og han/hun kan ikke pålegges noe ansvar for at utfallet ble som det ble.

Endret av scumbag
Lenke til kommentar

Om noen kommer bort til meg å gir meg en hund i hendene, skulle jeg da bare slippe den rett på bakken fordi jeg har fobi? NEI

 

Det er like mye arroganse å bare slippe hunden , faktisk begynner jeg å lure på om vedkommende har en så stygg hjerneskade at det aldri mer er håp for rasjonell tankegang i det hodet.EVER!

 

Samme med deg som faktisk velger å finne på at det var et "uhell"

 

UHELL MY ASS! Du kan jo ta å skrive dikt så jævla oppfinnsom som du er !

Lenke til kommentar
Det skal være noe jævlig feil med refleksene dine, dersom du ikke klarer å unnvære å ta imot noe du synes er ekkelt, som i tillegg blir gitt til deg av en GAMMEL DAME.

Det er det jeg har sagt hele tiden. Man hadde greid å trekke seg unna. Dessuten tok han den jo imot for å så slippe den. Vertfall slik jeg tolket det.

 

Bare plager deg, Dorian. Men hvem vet.

Lenke til kommentar
Det skal være noe jævlig feil med refleksene dine, dersom du ikke klarer å unnvære å ta imot noe du synes er ekkelt, som i tillegg blir gitt til deg av en GAMMEL DAME.

Jeg prøver ikke å si at han ikke kunne unngå situasjonen, bare at basert på hva som skjedde så kan han ikke klandres for å gjøre det. Eller, du kan klandre ham hvis du vil, men det får aldri rettslig medhold. Hvis man presser hunden sin på et annet menneske og de mister det i bakken, evt slipper det i bakken, så skjedde det som en direkte konsekvens av at du ga hunden din til noen som ikke ville holde hunden. Kanskje det var en kjip ting å gjøre, men mye som er kjipt er også lov.

Lenke til kommentar
Det skal være noe jævlig feil med refleksene dine, dersom du ikke klarer å unnvære å ta imot noe du synes er ekkelt, som i tillegg blir gitt til deg av en GAMMEL DAME.

Jeg prøver ikke å si at han ikke kunne unngå situasjonen, bare at basert på hva som skjedde så kan han ikke klandres for å gjøre det. Eller, du kan klandre ham hvis du vil, men det får aldri rettslig medhold. Hvis man presser hunden sin på et annet menneske og de mister det i bakken, evt slipper det i bakken, så skjedde det som en direkte konsekvens av at du ga hunden din til noen som ikke ville holde hunden. Kanskje det var en kjip ting å gjøre, men mye som er kjipt er også lov.

 

 

kunne ikke vært mer enig med deg, men å krangle med dyrevernaktivister er en død sak, kommer ingen vei med det :/ Selv liker jeg dyr ganske godt, og har ikke noe imot de, men skjønner fyren som slapp hunden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...