Erinyes Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei, Jeg spiller CounterStrike : Source og har et problem med ms-spikes. Jeg bor i en kjellerleilighet men har en egen linje fra huset oppe, altså ingen andre på linjen. Når jeg spiller har jeg stabilt 30ms men så plutselig en gang i blandt, popper den opp til 300-400ms og så rett ned til 30ms igjen. Noe som da ødelegger ganske mye. Siden dette varer i typ 1-3 sekunder og spillet stopper jo opp da.. Selvom jeg ikke stopper opp inne på servern =( Har pinget routern min og den er stabil til meg. svarer med 1ms. Jeg bruker Vista, og har prøvd å endre på følgende: Lastet ned VAL, funket ikke. enabled wired autoconfig i services. prøvd å skru av global autotuninglevel. Men ingenting har hjulpet noe i det hele tatt. Noen som skjønner hva som kan være feil? Ps. Har HELT ny pc. ingen gamle komponenter Mvh Stig Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du får lete opp noen andre drivere til nettverkskortet. Det er ofte lønnsomt å prøve en fra MS update eller chipsetprodusent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå