slednecks1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 har ett problem med kawasaki kx 85'en min. får ikke gira lenger enn til første. det skjedde etter at jeg bytta clutch hendel. noen som vet hva jeg kan gjøre??? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kanskje eit skot i blinde, men har du sjekka at clutchvaieren er stram nok ? At den ikkje har blitt litt for slakk etter at du bytta hendel. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Gjør som avRack sa. Skjekk at Wiren er stramm. Dette kan du justere Nede over Clutch dekslet eller Oppe på styret. Er du sikker på at den har funger når du har tvunget den i første gir ? Kan være den ikke har det og du har Bøyd Skifte gafflene og derfor ikke får Skiftet gir. For meg virker det som om det er det. Kan også være at noen av Tannhjulene i Gir kassen har Gått istykker. Lagre i kassa også for den saks skyld. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Når du skal gire, slipp gassen og gir da, hvis det funker. Bare du slipper gassen, har du ikke behov for clutch. Når du skal gire, slipp gassen og gir da, hvis det funker. Bare du slipper gassen når du girer, så har du ikke behov for clutch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå