Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg kunne ikke finne noen lignende tråd, så hvis det er en, bare si fra. Denne leken fungerer slik: Man lukker øynene, snur seg til høyre, venstre, snu hodet opp, vær kreativ. Man skriver ned den første fargen man ser. Neste person skal da nevne den første tingen vedkommende kan komme på som han/hun har i denne fargen. Eksempel: gul Nestemann: Jakke (hvis denne personen har en gul jakke) Blå Nestemann: Askebeger Lilla osv Regler -ingen personangrep eller kommentarer -hvis noen ikke har forstått poenget, send en PM -prøv å holde dere til leken, og ikke diskuter om alt mulig. Jeg håper dette var utfyllende nok. Hvis noen synes det mangler noe, bare send en PM Jeg begynner. *lukker øynene, og ser bak meg* Hvit Endret 9. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvit= vegg Marineblå Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 marineblå stiftemaskin. jeg snur meg 90 grader til venstre og ser... begie! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 bra =) keep it up Beige pingpong-sett *se til høyre* rød Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 rød lysestake fra sist jul bak meg har jeg himmelblå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Himmelblå gardiner som du fikk av mor. snur meg 45grader og ser burgunder. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Burgunder på en dingseboms på en ledning til stereoen. sølvfarge! husk: Det er ikke jeg som muligens har himmelblå gardiner, man skal skrive noe man selv ser i aktuelle farge Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 sølvfarget sykkel foran meg ser jeg... svart Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) svart pc på den ene foten har jeg stratosblå (forsåvidt på den andre foten også) Unforgiven, jeg har vel ikke belært Dovito feil om denne leken, jeg har forstått rett, håper jeg? edit: skriveleif Endret 10. november 2008 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 svart pc på den ene foten har jeg stratosblå (forsåvidt på den andre foten også) Unforgiven, jeg har vel ikke belært Dovito feil om denne leken, jeg har forstått rett, håper jeg? edit: skriveleif ja, du har forstått det helt rett Stratosblå layout på mobilen til høyre ser jeg kremgul Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kremgult bilde av den nye flotte sykkelen på vei til meg i posten til høyre: knallrød Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg ser et begie teppe rett foran meg. Ser ned på skrå til venstre og ser rooosa. Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg ser et begie teppe rett foran meg. Ser ned på skrå til venstre og ser rooosa. Lettmelk snur meg til venstre og ser en post it-lapp, lys gul Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 trengte ikke å vite akkurat hva som var lysegult, men ok: den gule delen på en giro. Rett fram: rød-oransje. Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 En rød-oransj SATA-kabel Snur meg litt til høre og ser mørkblå Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mørkeblå drikke flaske Gul-oransje (vegg). Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 gul-oransje søppeldunk. lilla Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det eneste jeg har som er lilla er et tema til moben min :\ Svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå