Ronny M Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har sett at det finnes flere program som fjerner drm-beskyttelsen i WMV med avspilling- opptak metoden. Jeg kan aldri tenke meg at videokvaliteten blir like bra som orginalen med en slik metode. Eller gjør den det? Hvilket program er i tilfelle best? Er det ingen annen måte fjerne denne beskyttelsen på sånn at jeg kan bruke orginalfila? Dette er selvfølgelig videoer som jeg har lisensen til. Men det er ganske begrenset hva jeg kan gjøre med videoene, så trenger en god løsning som ikke går ut over kvaliteten. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Fant noe som heter FairUse4WM, som visstnok skal gjøre jobben, men jeg får det ikke til. Noen som har peiling på det her? Endret 12. november 2008 av Ronny M Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Har prøvd meg litt på FreeMe2, FairUse4WM og mirakagi, uten hell. Er det noen her som har fått det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå