TurtelWar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Ja, ufattelig vanskelig å forklare synes eg, men det er ihvertfall en liten ting som du stiller inn på en frekvens, f.eks. 110,7, så putter de en ledning fra den inn i hullet i Ipod'en som du skal ha høretelefonene inni. Samtidig har du satt radioen på samme frekvens, 110,7 eller ka som helst egentlig, også spiller du Ipod musikken din på radioen Dette skal kjøpes som farsdag- bursdagspresang. Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i dette? Gjerne norske nettsider! Takk på forhånd EDIT: Dette ble veldig rotete, men håper noen har peiling Endret 9. november 2008 av TurtelWar Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Griffin iTrip FM Sender Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om noe som ikke er Apple merke? Sikkert ikke umulig å finne noe billigere til samme kvalitet Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du har jo også DealExtreme. Der får du en lignende utgave mye billigere, men du skal ikke se bort i fra at det kan gå ut over kvaliteten. Et tips til deg kan være å søke på "ipod fm transmitter" på google, og du vil da få flere treff tilbake. Eventuelt gå innom ebay og se om du finner noe der. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Stefaren min lånte meg en i fra Clas Ohlson i helga når jeg skulle skru motorsykkel. Den fungerte bra; ) Linky! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Flott.. Har fått svar på spørsmålet mitt og tråden kan stenges Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Håper du ikke går får DealExtreme sin. Noen sier at den bare leverer ut mono.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som vet om noe som ikke er Apple merke? Sikkert ikke umulig å finne noe billigere til samme kvalitet Samme kvalitet er desverre ræva kvalitet, men lyd får du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå