4D Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 jeg trenger mer venner som spiller LittleBigPlanet send meg en friend request, min psn er kebab222 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Link Det er også en tråd som tar for seg de som spiller LBP. De første sidene er for betaen , mens på 3 side er det noen som spiller LBP (spillet) Hopp også innom vennetrådene (voksenklubben, hvis du er over 18) og en for de under 18, hvor du sikkert finner noen som har spillet. Et siste tips er tråden: LPB trofe sammarbeid hvor det garantert er mange som spiller spillet. Lykke til. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Er en LittleBIGPlanet-vennetråd her. Så har vi også et Trofésammarbeid, som trenger noen påmeldinger til, den finner du her. EDIT: Også var man litt for sen... Endret 9. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
4D Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 jeg trenger mer venner som spiller LittleBigPlanet send meg en friend request, min psn er kebab222 jeg er i voksenklubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå