vebwa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Trenger tips på nettsteder som tilbyr gratis domener. Noen anbefalinger? Har kikket på www.dot.tk. Ser greit ut. Noen erfaringer herfra? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Trenger tips på nettsteder som tilbyr gratis domener. Noen anbefalinger? Har kikket på www.dot.tk. Ser greit ut. Noen erfaringer herfra? Kan tilt ider være veldig tregt. Heller ikke sjelden at det går ned. Så vidt jeg vet, modder de om titlen på documentet ditt også. Men så er det jo gratis da. Du har vel for så vidt www.no-ip.com også. Edit: www.cjb.net funker også greit da. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du har vel for så vidt www.no-ip.com også. Hvordan fungerer det der egentlig? Må jeg oppdatere selv hver gang jeg får ny IP? (eller funker det med ISDN? ) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 .tk er som sagt veldig treigt, og du får opp slik stygg banner. Personlig besøker jeg sjelden .tk sier pga dette. Du bør heller satse på et underdomene av et slag tror jeg. www.dyndns.org fungerer suverent ihvertfall. Andre har jeg ikke erfaringer med. Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Den reklamen/banneren til .tk er det jo bare å velge bort -> Har du domene på dot.tk så gå under settings og huk av i boksen som spør om du vil ha reklame eller ei. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 hvis du velger .tk så bruk if(top.location != self.location) { toplocation == self.location } er ikke helt sikker på om det scriptet er skrevet helt riktig, men det er vel sikkert en eller annen js ekspert her som kan avgjøre det. uansett så er det ca noe sånt du trenger. hvis du bruker no-ip.com(som jeg gjøre og er ganske fornøyd med) må du laste ned et lite program fra no-ip.com startsiden som oppdaterer ipen din. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Den reklamen/banneren til .tk er det jo bare å velge bort -> Har du domene på dot.tk så gå under settings og huk av i boksen som spør om du vil ha reklame eller ei. Kan du forklare litt nærmere? Hvor? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Du har vel for så vidt www.no-ip.com også. Hvordan fungerer det der egentlig? Må jeg oppdatere selv hver gang jeg får ny IP? (eller funker det med ISDN? ) Kommer an på hva formålet er det. Du har en vanlig web redirect (elns) hvor du taster inn adressen du vil domenet skal peke til, og domenet du ønsker. I tillegg har du en eller annen IP-skjuler ja. Ikke det at jeg har prøvd det, men det burde vel si seg aelv at så lenge IP'en du skal directe til, forandrer seg, må du også angi det. Tenk det at du flytter til en ny leilighet. Da må du jo oppgi ny postadresse.. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 www.frs.nu www.cjb.net www.moo.no www.tk.dot www.no-ip.com Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Man kan fjerne den stygge banneren på dot.tk bare så det er sagt. Gjøres på dot.tk. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei Slaktaren! Vel, frs.nu tilbyr gratis redirection.Da må ein likevel ha innhaldet til sida på ein annan stad.Men,så var det jo presisert domene i topicen så da kan vel redirection gå under det sjølv om det ikkje blir heilt riktig. Forøvrig så har eg frs.nu konto sjølv og er veldig godt fornøyd.Personane bak frs.nu er dei samme som driver easyisp.org. No skal eg legge til at eg kjenner personane bak easyisp.org.Men,prøver likevel å være mest mogleg upartisk Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 hvis du velger .tk så bruk if(top.location != self.location) { toplocation == self.location } Jeg har .tk domene. Hva skulle denne kodebiten være godt for? Finner ingen plass hvor jeg kan velge vekk å ikke ha banner. Kan noen fortelle? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Bruker selv www.moo.no, og syntes dette er svært bra. Brukte www.dot.tk før, men det var svært treigt, og likte ikke den popupen. Jeg ville gått for moo.no - Azton Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 EZAccess: sjekk marketing når du er logget inn. der er det en boks du trykker på så forsvinner popupreklamen Lenke til kommentar
magikern Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 hvis du velger .tk så bruk if(top.location != self.location) { toplocation == self.location } Jeg har .tk domene. Hva skulle denne kodebiten være godt for? Finner ingen plass hvor jeg kan velge vekk å ikke ha banner. Kan noen fortelle? hvis du titter i koden på siden din vil du se at .tk automatisk har lagt den i en frame, og koden over bryter seg ut av den framen, sånn at du kan få din egen title og lignende. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 http://www.afraid.org har et veldig godt utvalg av subdomener som kan bruke til det meste, bl.a reverse dns Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 EZAccess: sjekk marketing når du er logget inn. der er det en boks du trykker på så forsvinner popupreklamen Thanks man! Helt utrolig at jeg ikke har sett det... Håpløst :oops: Lenke til kommentar
falken Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 http://www.ostfolddatahjelp.no/ gratis domene ved kjøp av hotell Falken Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 http://www.ostfolddatahjelp.no/ gratis domene ved kjøp av hotell Falken da er det ikke gratis lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå