Overheated Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Alle har sine favoritt snøscooter, noen ser etter design og noen ser etter motor. Men jeg vil høre fra dere om hva dere ser etter i en snøscooter! Personelig så ser jeg etter motor, og det er det i de fleste Ski-doo og Yamaha. Noen sir at hvis man har større motor, så blir man bedre å kjøre. Men sannheten er at hvis du har en 800 ccm motor, også er du liten og lett da har du jo ingen sjangs til å kontrolere snøscooteren.. Så ikke stress med større motor om du ikke kan kontrolere den Hadde vært fint om dere legger ut bilder av deres snøscootre Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Må si jeg liker Ski-doo summit og mxz.. Og Arctic cat m8! Både pga motor og utseene. Summit er jo klatremaskin til tuusen! Og ser i tillegg stilig ut Kan komme med noen bilder av hva jeg kjører, en mxz Endret 9. november 2008 av S.Larsen Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Selv sier jeg Lynx, da går jeg etter design... Eller hørt for mye på Sie Gubba, også er den det eneste merket jeg har kjørt. Lenke til kommentar
Overheated Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Hehe ok Jeg kjører en Ski-Doo summit 550f 2005 og 2004 mod Er ikke mine snøscootere men er brødrene mine sine, så da kjører jeg mye med dem Kan legge et par bilda senere Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 yamaha har jo dde desidert råeste motorene. selv kjører jeg en polaris indy 340 som klatrer ifra de fleste andre scotere. det gjeld å ha teknik så kommer man seg langt i bratte bakker. har tilogmed kjørt opp en 90graders bakke på litt over 2m sånn ca. sto nesten helt i ro på siste biten. Lenke til kommentar
Overheated Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 yamaha har jo dde desidert råeste motorene. selv kjører jeg en polaris indy 340 som klatrer ifra de fleste andre scotere. det gjeld å ha teknik så kommer man seg langt i bratte bakker. har tilogmed kjørt opp en 90graders bakke på litt over 2m sånn ca. sto nesten helt i ro på siste biten. Ja nemlig, teknikk er det som kreves:) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 vil bare nevne at naboen har en Ockelbo som ikke går fortere enn polarisen min men likevell klatrer han opp sinnsykt bratte bakker med den. samme person kjørte opp en bratt bakke med skilett sånn ca hele veien opp med en yamaha viking 2 540 trur eg det va. kan også nevnes at understellet nesten var helt defekt og ene hjulet bakerst på beltet var ødelagt så beltet hekta se ofte. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Teknikk er alt som kreves, nesten. Har du teknikken inne kan du klatre de fleste steder, såfremtst du har en kurrant scooter. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Til tross for avataren, så synes jeg ski-doo er blitt så mainstream at det kunne ikke falt meg inn å kjørt en mxz. Liker best arctic-cat, gjerne av litt eldre årgang. Nåværende sccoter hører også med i siste kategori. Lenke til kommentar
Overheated Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Arctic cat ja.. ac har jo trøkk dem å Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det er vel egentlig ingen forskjell merkene i mellom sånn motormessig, bortsett fra viking så er det vel få scootere nå til dags som skiller seg markant ut på driftssikkerhet. Tror egentlig designet avgjør mye for min del - men så har man selvfølgelig arv&miljø som sikkert bestemmer mye. Lenke til kommentar
Overheated Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Summit 550f 2005 mod Endret 15. november 2008 av Overheated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå