Kadra kadabra Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 I blant har Elkjøp og andre store kjeder "salg" eller egentlig kampanjer på widescreen tv'er til under 5000,- (Tror jeg så noe til 3000 en gang). Hva er da ved disse som ikke er tilfredsstillende? Regner med at det er visse forskjeller på disse og widescreen tv'er rundt 10.000. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg kjøpte meg en Phillips 28" widescrren tv på Lefdal for ikke så lenge siden. Den kostet 3599kr. Bildekvaliteten er helt grei, men tv'en piper innemellom (vet ikke hvorfor). Anbefaler den. Eller så kan du også se panasonic 28" widescreen. Litt dyrere, men jeg tror den har bedre bildekvalitet. Du får kjøpt disse to tv'ene på Elkjøp også. Anders Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg kjøpte et sony 28" wide på lefdal i fjor for 4500. Dette var ett supertilbud fordi denne tvn kostet 13000 veiledene. Det har ikke vært noe tull med den og fungerer som bare det! Har heller ikke sett et like bra tilbud siden den gang. Man bør absolutt plukke ut et par tvr man liker og sjekke dets veiledende pris opp mot prisene kjedene opererer med. Det er ganske smart! Lenke til kommentar
obese Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 du må seeeee på bildet. elkjøp kjører mange tilbud under innkjøpspris, avogtil bra tver, men oftest low-end, kjipe philipser... ofte så er rett og slett bilde litt kornete og dårlig. men på en panasonic 28" kan man nesten aldri slå feil... philips derimot, må man gjerne ikke kjøpe de minste modellene... etter min oppfatning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå