Kongolaf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har en Samsung F1 750 gb, kjørte active harddisk monitor og får opp på spin up time er på 77%.. Fikk den igår.. kjørt i 6 timer, er det normalt?? Har et annet problem lagde partisjon på disken slik at jeg har en på 210 som jeg har vista OS på og en på resterende 488. den på 488 vises ikke i min data maskin, men ser den på computer management.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 det siste senarioet er helt normalt. du må formatere den "upartisjonerte" delen av hardisken før den kan brukes. spinnup time er jeg usikker på. i vista kontra xp så stopper hardisken etter 20 min uten aktivitet. en hardisk kan leve lenger om den konstant står på en når den blir slått mye av og på. everest home , kan lese smart data fra hardisken. om du har noen røde kryss i smart data kan det hende at hardisken ikke vil fungere så lenge. og det kan hende at den funker akuratt like lenge som andre disker. men du får byttet hardisk hos butikk hvis det er noe galt med smart i løpe av 1 år. etter det trur jeg de må ta det hos levrandør Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 har formatert den.. både quick og vanlig... kommer ikke opp for det.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kan du vise et bilde fra Disk Management? Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Det står i disk management at den er healthy og active... Det værste er jo at jeg finner den i xp men ikke i vista.. Når skal problemene med vista noen gang ta slutt.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 du har ikke smakt på de værste problemene vista kan piske opp enda =) når jeg skulle finne ut hvordan man lot hardiskene være på for evig og altid fant jeg ut at mange har problemer med at hardisken spinner opp og ned HELE tiden. og at problemet skyldes 3 sikkerhets oppdateringer =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå