chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nærmeste vi har kommet med bevis er en konklusjon om at du ikke kan forstå at kan lages med planker og tråd av en person under en time om dagen mens han blir filmet. Det oppsummerer mer eller mindre motbevisene. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du var jo ikke engang klar over at de på 200+ meter kan bli til på omtrent en time. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du var jo ikke engang klar over at de på 200+ meter kan bli til på omtrent en time. Jaha, og hvordan vet du det? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvorfor er du så redd for å komme med noe konkret? Jeg har gjort det, trege Pricks. Jaha, og hvordan vet du det? Øh, fordi du/dere/hvem det nå var har sagt det i denne tråden. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Haha, on the contrary, quite on the contrary. Vi har stillt store spørsmål ved å sette en tidsbegrensing som noe argument for at disse ikke er menneskeskapte. Men finn gjerne den påstanden fra vår side. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 "Haha", enten så får du huske hva du selv sier, eller så får du gjøre som du pleier, lete gjennom alle innleggene (dine). Du har tydeligvis tid til det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Denne tråden stenges midlertidig for opprydning. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Denne tråden stenges permanent. Grunnen til det er at jeg føler at tråden har utspilt sin rolle og at tråden er dømt til å ende med flere kveruleringer og nedlatende kommentarer. Brukere er velkommen til å opprette en ny tråd om dette emnet. Kravet til den nye tråden vil være at den brukeren som oppretter tråden skal legge litt arbeid i å si hva han mener om emnet først og henvise til evt. kilder. Når den nye tråden evt. er opprettet kan dere sende en PM til meg og jeg vil lenke til den tråden i denne tråden. Reaksjoner på moderering skal taes på PM. Endret 23. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg