Gå til innhold

Er dette endelige svaret på cropcircles

Anbefalte innlegg

Derfor er det logisk å anta at alle de andre også er laget av mennesker. Dette er en etablert sannhet.

Derimot ikke et bevis, som du er så opptatt av.

På tide at du får inn i hodet ditt at jeg _har_ besvart alt dette maset ditt, og mer kommer jeg ikke til å gidde å gjøre. Erklærer denne "diskusjonen" for ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Derfor er det logisk å anta at alle de andre også er laget av mennesker. Dette er en etablert sannhet.

Derimot ikke et bevis, som du er så opptatt av.

På tide at du får inn i hodet ditt at jeg _har_ besvart alt dette maset ditt, og mer kommer jeg ikke til å gidde å gjøre. Erklærer denne "diskusjonen" for ferdig.

Man har etablert bevis for at flere av de er laget av mennesker og det er mulig for mennesker å lage slike. Utifra det etablerer man en teori basert på induktivt bevis, der de andre også er laget av mennesker.

Det er bevis.

Nei, du har ikke svart. Du har som oftest bare gått på defensiven og angrepet tilbake: "Dere har ikke bevist at alle er laget av mennesker. Og [insert cropcircle] KAN IKKE VÆRT LAGET PÅ EN TIME". Det er ikke diskusjon, det er bare enveismasing. Du svarer på spørsmål med spørsmål og irrelevant retorikk.

Det er ikke en diskusjon viss du ikke ønsker å delta som en reell debattant. Noe du virkelig ikke har gjort til nå. Hvorfor er det så vanskelig for deg å finne den ENE som viser at mennesker ikke kunne ha laget den.

Lenke til kommentar
Flere av de er laget av mennesker og det er mulig for mennesker å lage slike.

Og resten forblir teorier.

Jeg har forklart igjen og igjen, pluss bilde, så la være å si noe annet. Det er kun dumt.

denne kan lages med planker og tråd av en person under en time om dagen mens han blir filmet.

Og hvor er disse filmbevisene.

Lenke til kommentar
Flere av de er laget av mennesker og det er mulig for mennesker å lage slike.

Og resten forblir teorier.

Jeg har forklart igjen og igjen, pluss bilde, så la være å si noe annet. Det er kun dumt.

denne kan lages med planker og tråd av en person under en time om dagen mens han blir filmet.

Og hvor er disse filmbevisene.

Resten forblir svært plausible teorier, de facto etablerte sannheter. Som sagt, det er ingen garanti for at eplet du slipper detter til bakken hver eneste gang. Men ettersom de har gjort det hver eneste gang ellers så er det plausibelt å hevde at det kommer til å skje neste gang.

Du ble jo rimelig febrilsk når alle bevisene ble oppsummert. Du har på ingen måte påvist eller forklart hvorfor det ikke skulle være mulig å lage disse for mennesker.

Jeg regner med det var en noe ironisk kommentar med at du skaper deg scenarioet der ytterst få lager avanserte figurer på veldig kort tid, noe som ikke trenger å være tilfellet.

Lenke til kommentar

"rimelig febrilsk"? Hvor i alle dager får du det fra? Og du kom ikke med noe nytt i det hele tatt i disse lange innleggene dine, bare gjentagelser av alt du har sagt.

Alt jeg ble, var lei av å lese samme greier om og om igjen.

Hva du velger å kalle det, "plausible teorier", så er det fremdeles teorier, og sånn er det.

Lenke til kommentar
"rimelig febrilsk"? Hvor i alle dager får du det fra? Og du kom ikke med noe nytt i det hele tatt i disse lange innleggene dine, bare gjentagelser av alt du har sagt.

Alt jeg ble, var lei av å lese samme greier om og om igjen.

Hva du velger å kalle det, "plausible teorier", så er det fremdeles teorier, og sånn er det.

Ja, gjentagelser til du kanskje endelig skjønner det. Det er fremdeles teorier ja. Så jeg håper du holder deg fast når du beveger deg ut av huset i morra. Gravitasjonsteorien er jo tross alt bare en teori.

Lenke til kommentar

Doedskvad, du bør lære deg forskjellen på en teori og en hypotese. Det er ganske viktig å kunne skille mellom teorier, som er støttet av bevis og observasjoner, og hypoteser, som kun er basert på antagelser.

Du bør lese dette: http://www.notjustatheory.com/

Selvom den teksten stort sett handler om evolusjonsteorien, gjelder det som står der for alle andre teorier også.

Endret av LordArgh
Lenke til kommentar
Du kan jo bevise selv at alle faktisk har samme opphav.

Da må du først vise en du mener ikke har det.

Du klarer ikke en gang å legge ut et eneste konkret eksempel på noe du mener ikke kan være laget av mennesker. Så lenge du ikke gjør det så er det umulig for oss å argumentere mot deg, fordi du ikke kommer med noe konkret. Du kommer bare med sidespor og forsøk på å slippe unna.

fremdeles teorier

"In everyday use, theory means a guess or a hunch, something that maybe needs proof. In science, a theory is not a guess, not a hunch. It's a well-substantiated, well-supported, well-documented explanation for our observations. It ties together all the facts about something, providing an explanation that fits all the observations and can be used to make predictions. In science, theory is the ultimate goal, the explanation. It's as close to proven as anything in science can be."

Utdannelse FTW.

Lenke til kommentar

Har du det, Pricks?

Da må du først vise en du mener ikke har det.

Nei. Ikke mer enn at du bør bevise ditt.

Du kommer bare med sidespor og forsøk på å slippe unna.

Faktisk ikke. Men det er jo standardkommentarene dine i 70% av trådene du er med i, mot en rekke motdebattanter, så jeg tar det ikke til meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...