Oxygen 07-12 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Hvis du mener det seriøst, Det mener jeg helt seriøst ja Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Fint det. Fint. Men den videoen sier ingenting om HAARP i forbindelse med WTC7; det er kun en spekulativ film laget for å oppmuntre konspirasjonsteorier om hele 9/11 hendelsen. Ei heller sier den noe om kornsirkler. Både 9/11 generelt og WTC7 spesielt har blitt diskutert til døde andre steder på forumet. Jeg for min del har liten lyst til å la deg dra en død hest inn i denne tråden for å slå på'n. Finn deg en 9/11 tråd. Her diskuteres kornsirkler og hva som evt kanskje kan forårsake dem. Du har selv foreslått HAARP som mulige kilder til slike kornsirkler. i steden for å avlede diskusjonen kan du besvare spørsmålene jeg stilte ang HAARP i foregående post: Greit, men hvorfor lager HAARP primært sirkler i sør England?Det er HAARP anlegg blant annet i nord Norge, hvorfor dukker det ikke opp sirkler i Norge i samme grad som i sør England? Hva med HAARP anlegg i USA? Og hvordan skal radiosignaler fra HAARP klare å lage sirkler i så varierende størrelse og form? Endret 11. desember 2008 av olefiver Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Det er pga millioner av deg at det blir world government. Jeg er rasjonell og ser ting du ikke ser eller at du velger å se bort fra. Denne finanskrisa er ingen tilfeldighet, den er nøye planlagt. Vis til noen 9/11 linker som debunker. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det med magnetismen og slikt som befinner seg i midten av enkelte av disse sirklene er jo litt merkelige. Det er ingen slik magnetisme. Mener jeg har lest at man også har sett dyreliv som oppfører seg rart rundt disse sirklene også. Kuer som nekter å beite ved/rundt dem, samt fugler som oppfører seg rart når de flyr over etc. Nei, det stemmer ikke. hva er det de gjør som gjør det så magnetisk? De er ikke det. Kan jo være at en av disse gruppene som lager disse sirklene ønsker å være anonyme og finner dette mest underholdene, men jeg bare lurer. Det vet vi jo. Mange har stått fram gjennom årene og innrømmet spøken. Mulig jeg har gått glipp av den store nyhetssendingen der man med 100% sikkerhet kan avsløre at dette bare er tull, og at prøvene og diverse ikke har funnet sted. Isåfall, hvorfor har det ikke blitt allmennkjent? Hvis jeg som følger med nyhetene på TV hver dag nå ikke viste hva de forskjellige begrepene er, samt ikke vet hva du tydligvis vet, så må det da være flere folk her i norge samt resten av verden som faktisk har et lite spørsmålstegn rundt dette, så hvorfor har jeg ikke sett en nyhetssending som har beskrevet alt? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Isåfall, hvorfor har det ikke blitt allmennkjent? Hvis jeg som følger med nyhetene på TV hver dag nå ikke viste hva de forskjellige begrepene er, samt ikke vet hva du tydligvis vet, så må det da være flere folk her i norge samt resten av verden som faktisk har et lite spørsmålstegn rundt dette, så hvorfor har jeg ikke sett en nyhetssending som har beskrevet alt? Kanskje det kan være så enkelt at ingen som er ved sine fulle fem tar dette alvorlig? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Det er pga millioner av deg at det blir world government. Jeg er rasjonell og ser ting du ikke ser eller at du velger å se bort fra. Denne finanskrisa er ingen tilfeldighet, den er nøye planlagt. Vis til noen 9/11 linker som debunker. Det må du gjerne tro, men ikke forvent at jeg deler din mening kun pga tilfeldige youtube filmer. Og jeg trenger ikke vise noen 9/11 linker som debunker hverken det ene eller det andre. 1. fordi bevisbyrden ikke ligger på meg, du har vel kanskje lest om dette tidligere i tråden og 2. her diskuteres kornsirkler, og ikke verdensomfattende konspirasjoner. Så med mindre du kommer med kredible linker som sier noe annet (se punkt 1 over) anser jeg denne off-topic diskusjonen som over og lukket. siste jeg sier om 9/11. Ta heller å besvar spørsmålene mine ang HAARP og hvordan det skal klare å lage kornsirkler Endret 11. desember 2008 av olefiver Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Så ikke at jeg snakket med to forskjellige. 9/11 Truth Rising ligger på Video Google. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Det ser ut til at du er kommet til feil tråd. Endret 11. desember 2008 av WarpX Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Isåfall, hvorfor har det ikke blitt allmennkjent? Hvis jeg som følger med nyhetene på TV hver dag nå ikke viste hva de forskjellige begrepene er, samt ikke vet hva du tydligvis vet, så må det da være flere folk her i norge samt resten av verden som faktisk har et lite spørsmålstegn rundt dette, så hvorfor har jeg ikke sett en nyhetssending som har beskrevet alt? Kanskje det kan være så enkelt at ingen som er ved sine fulle fem tar dette alvorlig? Hehe, se på innholdet til nyhetene så ser du da ting som er 150% mer "tøysete" enn dette. Og hvem har sakt at det er "alvorlig"? Jeg sier bare at hvis alt er oppklart og alt er flunkende forstått, så burde det ha vært allmennkjent. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva får deg til å tro at dette ikke er alment kjent? De fleste som leser om dette tar det for akkurat det det er: konspirasjonsteorier uten noe som helst fornuftig grunnlag, på lik linje med UFO-invasjoner, 9/11 etc. etc. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, så det du sier er at alt er teorier, og at ingenting er 100% bevist? Verken mot den ene teorien eller den andre? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mulig jeg har gått glipp av den store nyhetssendingen der man med 100% sikkerhet kan avsløre at dette bare er tull, og at prøvene og diverse ikke har funnet sted. Det er null bevis for at de ikke er tull. Isåfall, hvorfor har det ikke blitt allmennkjent? Det er ikke allmennkjent at noen vrøvler om magnetisme og slikt heller. Hvis jeg som følger med nyhetene på TV hver dag nå ikke viste hva de forskjellige begrepene er, samt ikke vet hva du tydligvis vet, så må det da være flere folk her i norge samt resten av verden som faktisk har et lite spørsmålstegn rundt dette, så hvorfor har jeg ikke sett en nyhetssending som har beskrevet alt? Fordi nyhetene generelt ikke bryr seg om kornsirkler. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det finnes ingen bevis for at kornsirkler ikke kan ha en naturlig forklaring. Det finnes ingen bevis for at vi har blitt invadert av UFO-er. Det finnes ingen bevis for at 9/11 var en konspirasjon. De aller fleste som er ved sine fulle fem avviser slikt og tar det ikke på alvor. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mulig jeg har gått glipp av den store nyhetssendingen der man med 100% sikkerhet kan avsløre at dette bare er tull, og at prøvene og diverse ikke har funnet sted. Det er null bevis for at de ikke er tull. Isåfall, hvorfor har det ikke blitt allmennkjent? Det er ikke allmennkjent at noen vrøvler om magnetisme og slikt heller. Hvis jeg som følger med nyhetene på TV hver dag nå ikke viste hva de forskjellige begrepene er, samt ikke vet hva du tydligvis vet, så må det da være flere folk her i norge samt resten av verden som faktisk har et lite spørsmålstegn rundt dette, så hvorfor har jeg ikke sett en nyhetssending som har beskrevet alt? Fordi nyhetene generelt ikke bryr seg om kornsirkler. "Det er null bevis på at det ikke er tull" Så dette er altså grunnen for at det finnes spørsmålstegn rundt dette? Altså det finnes ikke bevis på at det ikke ligger en mulighet for at det er noe annet en tråd og planker som har laget dette? Så flott. Er vi jo enige da jo "Det er ikke allmennkjent at noen vrøvler om magnetisme og slikt heller." Hvordan vet du det? De fleste som jeg har snakket med angående dette greiene her har da vist at sammen med dem så har det også vært snakk om visse litt merkelige effekter bundet til dem. Så for meg så er det da ganske allmenkjent at magnetismen og de andre effektene forbinnes i samsvar med "fenomenet". "Fordi nyhetene ikke bryr seg om kornsirkler" Nå snakker du da bare tull her. Det har da vært flere tilfeller hvor de har vist bilder av nye slike på nyhetene. Det har da også vært mange tilfeller hvor avisene har skrevet om dem. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det finnes ingen bevis for at kornsirkler ikke kan ha en naturlig forklaring. Det finnes ingen bevis for at vi har blitt invadert av UFO-er. Det finnes ingen bevis for at 9/11 var en konspirasjon. De aller fleste som er ved sine fulle fem avviser slikt og tar det ikke på alvor. Det finnes ingen bevis på at det finnes en gud som bestemmer om hvem som skal havne i himmelen eller helvete heller. Alikavell så er det fler som trur på det på en eller annen måte enn de som ikke gjør det. Så det du da sier er at det finnes færre folk som er ved sine "fulle fem" enn vettuge mennesker her på jorden? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det finnes ingen bevis for at kornsirkler ikke kan ha en naturlig forklaring. Det finnes ingen bevis for at vi har blitt invadert av UFO-er. Det finnes ingen bevis for at 9/11 var en konspirasjon. De aller fleste som er ved sine fulle fem avviser slikt og tar det ikke på alvor. Det finnes ingen bevis på at det finnes en gud som bestemmer om hvem som skal havne i himmelen eller helvete heller. Alikavell så er det fler som trur på det på en eller annen måte enn de som ikke gjør det. Så det du da sier er at det finnes færre folk som er ved sine "fulle fem" enn vettuge mennesker her på jorden? Det er få som har ordentlig skolegang/utdannelse sett på verdensbasis. Om gud finnes avhenger ikke av mengden av mennesker som tror på han. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det finnes ingen bevis på at det finnes en gud som bestemmer om hvem som skal havne i himmelen eller helvete heller. Alikavell så er det fler som trur på det på en eller annen måte enn de som ikke gjør det. Så det du da sier er at det finnes færre folk som er ved sine "fulle fem" enn vettuge mennesker her på jorden? Jeg har større forståelse for at enkelte velger å tro på en gud i en eller annen form enn for de som velger å tro på disse konspirasjonsteoriene. Det handler om at mange opplever at det (gudstroen) gir dem en styrke i hverdagen, at det er en naturlig del av oppveksten for svært mange, at det tidligere var en naturlig forklaring på det vi nå har vitenskaplige forklaringer på etc. etc. Når det er sagt mener jeg religion kun er overtro og at det ikke lenger bør ha noen plass i livet til fornuftige tenkende mennesker. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er få som har ordentlig skolegang/utdannelse sett på verdensbasis. Om gud finnes avhenger ikke av mengden av mennesker som tror på han. Ta deg en tur til kristiansand eller stavanger, så ser man da at det er flere religiøse folk der enn folk på toten hvis man ser på antall "believers" per innbygger f.eks. Mener du da at de i kristiansand og stavanger ikke får en ordentlig skolegang/utdannelse ettersom de har en litt annen tru enn andre folk? Jeg har større forståelse for at enkelte velger å tro på en gud i en eller annen form enn for de som velger å tro på disse konspirasjonsteoriene. Det handler om at mange opplever at det (gudstroen) gir dem en styrke i hverdagen, at det er en naturlig del av oppveksten for svært mange, at det tidligere var en naturlig forklaring på det vi nå har vitenskaplige forklaringer på etc. etc. Når det er sagt mener jeg religion kun er overtro og at det ikke lenger bør ha noen plass i livet til fornuftige tenkende mennesker. Hva hvis de samme kriteriene gjelder for de som trur på annet liv i universet også? Er ikke spørsmålet: "Er vi aleine her?" ganske utbdredt og at av den grunn det kan være en trøst for mange å vite/tru at det finnes andre inteligente vesen der ute? Dermed tegn på slike "crop circles" kan på lik linje med "jesus skal komme/oppstå i nyere tid" bety like mye for troende samme hvilken tru man er tilhenger av? Syns det blir teit å rakke ned på verken den ene eller den andre. Men meg om det. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva hvis de samme kriteriene gjelder for de som trur på annet liv i universet også? Er ikke spørsmålet: "Er vi aleine her?" ganske utbdredt og at av den grunn det kan være en trøst for mange å vite/tru at det finnes andre inteligente vesen der ute? Så så, nå leser du mer enn det jeg skriver. Jeg finner det ikke unaturlig å tro at det finnes liv andre steder i universet. For meg er det minst like sannsynlig som at det ikke skulle være det. Dermed tegn på slike "crop circles" kan på lik linje med "jesus skal komme/oppstå i nyere tid" bety like mye for troende samme hvilken tru man er tilhenger av? Syns det blir teit å rakke ned på verken den ene eller den andre. Men meg om det. Jeg har begrunnet hvorfor jeg finner det mer forståelig å tro på en gud enn å tro på besøk fra fremmede planeter, kornsirkler skapt av utenomjordiske etc. Samtidig er nettopp begge deler basert på nettopp tro og ikke fornuftig tekning. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva hvis de samme kriteriene gjelder for de som trur på annet liv i universet også? Er ikke spørsmålet: "Er vi aleine her?" ganske utbdredt og at av den grunn det kan være en trøst for mange å vite/tru at det finnes andre inteligente vesen der ute? Dermed tegn på slike "crop circles" kan på lik linje med "jesus skal komme/oppstå i nyere tid" bety like mye for troende samme hvilken tru man er tilhenger av? Forskjellen er at de som mener det er laget av aliens prøver sterkt å overbevise andre at _det er aliens_ og snakker om ting de ikke vet eller stemmer, derfor blir mange bare oppgitt. Det er rimelig håpløst å snakke med folk som mener at; USA skjuler alt og at de har kontakt med aliens, det finnes alltid en tidligere ansatt i forsvaret som vet, det går an å reise raskere enn lysets hastighet (selv om man kunne kan man ikke bruke dette som et argument), kildene pleier stort sett å komme fra folk som virkelig ikke kan noe innen biologi, fysikk, kjemi etc, forsvare seg selv ved å si at de har avansert teknologi så da er alt mulig, sirklene er så store og komplekse at det bare må være aliens, det er forbindelser med 9/11 og Haarp etc. For all del, folk kan tro på det og ha sine drømmer. Men hvorfor diskutere det når du vet at du får motstand.. Det blir slik som et barn skal diskutere om julenissen finnes eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg