Pricks Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lurer egentlig fortsatt på om denne menes å være perfekt: http://www.ufodigest.com/news/1107/images/cropcircle.jpg Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lurer på hvordan de har komt seg bort til den ringen midt i den til venstre uten å lage spor. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Spor er vel ikke akkurat noe problem. Kan bare feste noe under beina, f.eks. noe trugelignende. Men det er kanskje ikke nødvendig engang. Uansett er ikke mangel på spor noen grunn til å fantasere om små grønne menn som kommer i nypolerte romskip for å lage mønstre i kornåkre. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, det har jeg heller ikke gjort. Tror du misforsto hva jeg mente, se på dette bildet. Hvordan kom de seg over dit uten å etterlate seg spor? Ser ut som lengden er litt lengre enn bredden på traktorspora. Hvor brede er de? Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sannsynligvis ved å gå... Det er umulig å se på det bildet at det ikke finnes spor der. Det kan godt hende det er spor der hvis man ser etter, eller så har de greid å unngå å lage spor når de gikk dit. Det virker litt som om du antyder at det har skjedd noe magisk her bare fordi du ikke kan se spor... Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Lurer egentlig fortsatt på om denne menes å være perfekt: http://www.ufodigest.com/news/1107/images/cropcircle.jpg Den er ihvertfall ikke for komplisert, da den kun består av sirkler med forskjellig radius. Man kan forresten se åpninger i kornet mellom sirklene, som jeg antar er spor etter menneskene som har gått der for å komme seg fra en sirkel til en annen. Endret 8. desember 2008 av LordArgh Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Så et program på tv for en haug med år siden som viste hvordan folk tok seg fram til sirklene uten å legge igjen fotspor. Enkelt var det også. Trikset var å ha 2 stiger med 2 ledd (av denne typen). Gå på den ene mens du bærer den andre, sett ned den du bærer og plukk opp den første osv. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ah, det var ikke dumt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er slikt som ofte kommer fram i diskusjoner mellom de som mener sirklene er menneskelaget og de som mener de IKKE er menneskelaget. De som mener de IKKE er menneskelaget, anklager motparten for å ha "et lukket sinn" osv., og så viser det seg at det er nettopp disse som ikke er åpne nok til å se de ofte enkle, men geniale løsningene sirkelmakerene bruker. Det finnes en haug med lignende eksempler, der kvasi-eksperter påstår at enkelte ting "umulig" er laget av mennesker, men så dukker det fram en kar som med SVÆRT enkelte midler viser hvordan det kan gjøres. Husk at sirkelmakerene har holdt på med dette i flere årtusen, så de har garantert plukket opp et triks eller to på hvordan man lager sirkler. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lurer egentlig fortsatt på om denne menes å være perfekt: http://www.ufodigest.com/news/1107/images/cropcircle.jpg Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Sånn ser det ut når folk tråkker blant kornene Så ja det er veldig lett å etterlate spor etter seg. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Husk at sirkelmakerene har holdt på med dette i flere årtusen, så de har garantert plukket opp et triks eller to på hvordan man lager sirkler. Her babler du i vei om noe som ikke er sant. De første tilfellene som er skrevet ned om er noen få hundre år siden, men dette var ikke slike sirkler man kjenner til i dag. Begrepet crop circles dukket opp da kunstverkene ble hyppige. Crop circles dukket ikke opp før i forrige århundre. De var langt fra så estetiske som i dag. De bestod faktisk bare av noen enkle sirkler. Skal man tro på det som er sagt og skrevet så kan umulig mennesker stå bak enkelte av dem, slik som tiden de ble laget og i tillegg i mørket, for ikke å snakke om radio støvet man finner og kun ligger der som sirklene ble laget, mens de andre kornene er fine. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Crop circles dukket ikke opp før i forrige århundre.De var langt fra så estetiske som i dag. De bestod faktisk bare av noen enkle sirkler. Så aliens'a har blitt flinkere med trening? Skal man tro på det som er sagt og skrevet så kan umulig menneskerstå bak enkelte av dem, slik som tiden de ble laget og i tillegg i mørket, Du påstår dette stadig vekk, men DU SVARER ALDRI PÅ SPØRSMÅL OM Å VISE EN KORNSIRKEL DU MENER MENNESKER UMULIG KAN HA LAGET. for ikke å snakke om radio støvet man finner og kunligger der som sirklene ble laget, mens de andre kornene er fine. Hva er "radio støv", og hvor har du dette fra? HAR DU TENKT TIL Å SVARE FOR DEG SNART? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Vet du at når man skriver på nett, så er caps lock det samme som å skrike, Pricks? Så slutt å skrik til Oxygen07, bare fordi han er uenig med deg - bruk heller uthevet skrift eller kursiv. Endret 10. desember 2008 av doedskvad Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg skriver med store bokstaver FORDI ENKELTE TYDELIGVIS HAR PROBLEMER MED Å LESE VANLIG SKRIFT Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Men da virker du UTROLIG BARNSLIG OG GANSKE AGGRESSIV, PRICKS. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Istedenfor å henge deg opp i hvordan jeg skriver, kan du kanskje svare for deg? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Men da virker du UTROLIG BARNSLIG OG GANSKE AGGRESSIV, PRICKS. Og ganske sneversynt. "Verden er bare slik mine sanser oppfatter den. Basta bom." At det går an... like kjedelig som sin egen avatar. EDIT: Ok, kan vel regnes som personangrep... men bare måtte få det ut Endret 10. desember 2008 av WarpX Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Om ikke enda kjedeligere, WarpX. Nå var det ikke meg du spurte, Pricks, du spurte Oxygen07. Meg kan du ikke regne med å få svar fra, da skrikingen din dreper motivasjonen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har ikke lest hele denne tråden, men jeg er og rimelig nysgjerrig på et eksempel på en så perfekt kornsirkel at ingen mennesker kan ha laget den. Jeg har forøvrig sett en dokumentar som "overbeviste" ganske mange andre, uten at jeg kan si at jeg ble imponert over annet enn folks kreativitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg