Gå til innhold

Er dette endelige svaret på cropcircles

Anbefalte innlegg

Har du kilder på at disse forskerne er useriøse??

Og du sier

hvis et eple faller ned fra et tre og man observerer at dette skjer mange ganger og at man aldri observerer at eplet "faller" rett opp til himmels kan man gå ut ifra at tyngdekraften fungerer

Hvis mange(1000'ner) mennesker observerer flyvende ting over jorder som lager kornsirkler på kort tid, og at man aldri observerer at det er noen mennesker som lager disse. Bude man ikke da gå ut ifra at det IKKE er mennesker som lager dem, selv om noen sier at de gjør det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og nå har vi jo ingen beviser på såkalte flygende kuler som lager slike, du vet, annet enn de vi har allerede bevist falske.

Og selvfølgelig har vi anektotiske "bevis" fra entusiaster som sitter oppe og ser på åkre og "oppdager" en sirkel bli lagd på kjempekort tid uten at de filmer det.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Hvis mange(1000'ner) mennesker observerer flyvende ting over jorder som lager kornsirkler på kort tid, og at man aldri observerer at det er noen mennesker som lager disse.

Haha, husker jeg så dette i en dokumentar på National Geographic. Det morsomste var at han som hadde laget filmen hvor dette skjedde sto fram og viste hvordan han gjorde det, og allikevel nektet UFO-fanatikerne å tro at videoen ikke var ekte.

EDIT: Jeg har en kilde!

Og husk at dette er et klipp fra en Nat. Geo. dokumentar. At den er på youtube har ingenting å si.

Endret av LordArgh
Lenke til kommentar
Hvis mange(1000'ner) mennesker observerer flyvende ting over jorder

Kilde?

som lager kornsirkler på kort tid,

Kilde? Og hvor kort tid er det snakk om?

og at man aldri observerer at det er noen mennesker som lager disse.

Hva er det som lager dem da?

Hvis du hadde giddet å se på den dokumentaren som gikk på Discovery Science( den beste KILDEN!) så hadde du ikke spurt så dumt.

Hvis mange(1000'ner) mennesker observerer flyvende ting over jorder som lager kornsirkler på kort tid, og at man aldri observerer at det er noen mennesker som lager disse.

Haha, husker jeg så dette i en dokumentar på National Geographic. Det morsomste var at han som hadde laget filmen hvor dette skjedde sto fram og viste hvordan han gjorde det, og allikevel nektet UFO-fanatikerne å tro at videoen ikke var ekte.

EDIT: Jeg har en kilde!

[/url]

Og husk at dette er et klipp fra en Nat. Geo. dokumentar. At den er på youtube har ingenting å si.

det er ikke den dokumentaren jeg snakker om. Dessuten finnes den ikke lenger på youtube =/

Lenke til kommentar
Hvis du hadde giddet å se på den dokumentaren som gikk på Discovery Science( den beste KILDEN!) så hadde du ikke spurt så dumt.

Hvilken dokumentar?

OG JEG VIL FORTSATT SE EKSEMPLER PÅ DISSE PÅSTÅTT PERFEKTE KORNSIRKLENE SOM DET PÅSTÅS AT MENNESKER IKKE KAN LAGE. HUSK Å FORKLAR HVORFOR DU MENER AT MENNESKER IKKE KUNNE HA LAGET DEM.

Lenke til kommentar
Ble du litt aggressiv, Pricks?

Nei, men her må man tydeligvis bruke store bokstaver for å bli hørt.

På Discovery Science, jeg ANER IKKE hva den heter, men det betyr f'meg ikke at den ikke er seriøs.

Jeg har sett flere dokumentarer om kornsirkler på NGC, og samtlige har vist at overnaturlige forklaringer, aliens, osv. bare er tull. Så den må du lenger ut på landet.

Endret av Camrot
Fjernet OT
Lenke til kommentar

OG JEG VIL FORTSATT SE EKSEMPLER PÅ DISSE PÅSTÅTT PERFEKTE KORNSIRKLENE SOM DET PÅSTÅS AT MENNESKER IKKE KAN LAGE. HUSK Å FORKLAR HVORFOR DU MENER AT MENNESKER IKKE KUNNE HA LAGET DEM.

DISCLAIMER: Jeg skriver med store bokstaver for å bli hørt, ikke fordi jeg er aggressiv. Hvis noen er veldig opptatt av å henge seg opp i meg som person istedenfor å faktisk svare med noe som er relevant for selve diskusjonen, mener jeg...

Lenke til kommentar
Du har fått massevis av linker som igjen har siden med det som kaller ekte og falske sirkler...derfor gidder vi ikke å vise dem igjen.

Jeg kan ikke huske å ha fått noen. Det eneste jeg husker er at det ble lagt ut et par bilder som ble påstått å være "perfekte", hvorpå noen andre la ut et bilde der alle feilene var markert.

Så kan du gi meg en link hvis du virkelig mener at du har noe? Jeg skjønner ikke at du gidder å svare engang hvis du ikke har noe annet å komme med enn "jeg gidder ikke underbygge påstandene mine".

Lenke til kommentar
er dere redde for å svare på spørsmål som faktisk har med diskusjonen å gjøre?
Hvem fikk du det fra? :!:

Avansert fordi: Mønster, størrelse, geometri

Hvorfor: Å få til de geometriske mønstrene i en så stor størrelse krever tid, mer tid enn en time. I tillegg, om alle de utallige sirklene som har vært er menneskelaget - så er det merkelig at ikke én av de har blitt avslørt.

Og ikke kom med meterlange innlegg/quotes flere ganger.

Lenke til kommentar

Ok, som denne da?

http://www.circlemakers.org/beeb.html

Hvorfor: Å få til de geometriske mønstrene i en så stor størrelse krever tid, mer tid enn en time.

Har du et eksempel?

I tillegg, om alle de utallige sirklene som har vært er menneskelaget - så er det merkelig at ikke én av de har blitt avslørt.

Hva mener du med det? Mange kornsirkler er laget av mennesker som har vært helt åpne om at de laget dem.

Se lenken i signaturen min.

Lenke til kommentar
er dere redde for å svare på spørsmål som faktisk har med diskusjonen å gjøre?
Hvem fikk du det fra? :!:

Hvorfor: Å få til de geometriske mønstrene i en så stor størrelse krever tid, mer tid enn en time. I tillegg, om alle de utallige sirklene som har vært er menneskelaget - så er det merkelig at ikke én av de har blitt avslørt.

Mønster, størrelse og geometri. La meg få lov til å gjenta meg selv: "ER DU SERIØS?"

Man har vist hvordan man har lagd disse sirkelene, det krever en plan, en tegning, litt mattematikk og noen planker.

Det krever tid ja, men hvem snakker om at de lages på en time? Som sagt, de kan bruke mangfoldige timer og flere dager hvis stedet de jobber på ligger litt avsidesliggende, faktisk kan de jobbe flere netter uten at noen faktisk legger merke til det.

Flere er jo avslørt, og det finnes haugevis av dårlige noen, og de svære er ikke perfekt symmetriske. Men folk går ikke ut med det, de stortrives helt sikkert med å forbause mennesker og jeg hadde storkost meg hvis jeg kunne lure folk på denne måten. Du ser jo på konspirasjonteorien om at Freaforum var kontrollert av Kripos, folk bet på og de som startet det hadde det kjempemorro med å lure folk, det er en viss stolthet i å klare noe slikt.

Så enkelt er det, så er det jo bare vise til EN som er for stor, avansert og perfekt til å kunne være laget av mennesker.

Lenke til kommentar

Gå å lag deg en kornsirkel? ELler ett eller annet annet, enn å gidde å prøve å utivde dette her.

Ti min var forresten vel overdrevent. Du stitter vel å studerer timestamp, og går utifra at jeg sitter klistrest fast til skjermen - i samme tråd - hele fuckings tiden jeg er pålogget. Men nei.

Endret av doedskvad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...