Gå til innhold

Er dette endelige svaret på cropcircles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det ligger en video av det på youtube

Haha, det er jo akkurat den slags "kilder" dere ikke tar seriøst overhodet.

Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le. Den videoen jeg henviste til, som du forøvrig kan se på side 9, er fra en seriøs TV-stasjon, og har intervjuer med den personen som faktisk lagde videoen. Det er noe helt annet en en video eller et bilde av et helikopter over en åker, som ikke beviser noe som helst.

Lenke til kommentar
Hadde du sett div seriøse dokumentarer, hadde du selv sett "et helikopter over en åker", i levende film.

Hvordan svarte skal de påvise en umenneskelig skapelse av sirkler når de filmer i ettertid? Kan de ikke påvise at en sirkel skapes av noe annet enn mennesker, en film, en serie bilder eller whatever (ikke en blogg fra hippiesosialistene som røyker hasj i sirklene og mener de ser grønne folk). Inntil da så er det ingen grunn til å tro noe annet enn mennesker har laget de.

Lenke til kommentar
Har det vært noen tilfeller hvor folk har blitt "busted" mens de har drivi å laga en kornsirkel?

Ingen som ville besvare?

Det er det helt sikkert, men siden disse gjøres på nattestider på gjerne litt avsidesliggende steder så er man ikke akkurat utsatt for å bli "busta".

Lenke til kommentar
Alt dette med militæret, burde dere være klar over.

DSC014432.jpg

Jess. Du vet at det der er et longbow apashe helikopter. Det er et amerikansk anngrepshelikopter.

Hvorfor skulle millitæret sende et anngrepshelikopter for og undersøke en kornsirkel? Skal de skyte kornsirkelentusiastene og måtte ta med noe tungt skyts i tilfelle kornsirkelfanatikerene hadde med seg en tanks?

Hadde det ikke vært mer fornuftig og sende noe bakkepersonell og sperret av område og undersøkt bakken?

Og hvorfor går den mannen helt uberørt rundt med et anngrepshelikopter hovrende noen meter fra hodet sitt. han burde da ihvertfall ha sett mot anngrepshelikopteret

Det bildet var jo helt tydelig manipulert i photoshop (dårlig manipulert også)
Du har tydeligvis ikke peiling på det området.

Nei du har nokk rett :roll:

Jeg var foresten ute på "vakt" i Oslo her om dagen i tilfelle det skulle dukke opp en UFO der, og vet du hva jeg så? se her a. Helt åpenlyst rett forran rådhuset kidnapper en UFO en gjeng med mennesker:

UFOrdhusetcopy.jpg?t=1227804932

Og neste dag da jeg var på vakt ved slottet i tilfelle noe skulle skje der kom dette anngrepshelikopteret:

longbowhelikopterslottet.jpg?t=1227805016

Også begynnte det og skyte mot slottet:

apasheslottet.jpg?t=1227805094

Myndighetene skjulte selvfølgelig dette for folket og reparerte slottet igejnn iløpet av en dag.

Og på 11. sept 2001 var jeg tillfeldigvis på vakt i New York for og se om det kansje var noen UFOer der. Og se hva jeg så! det var jo faktisk en UFO som styrte flyene inn i bygget:

wtcufo.jpg?t=1227805307

Dette ble jo selvfølgelig også skult av myndighetene og millitæret etterpå og alle bildene untatt dette ble sensurert bort fra internett.

Og for noen år siden var jeg på vakt i en liten jolle utenfor Haakonsvern marinebase i Bergen i tilfelle det skulle skje noe der. Også så jeg plutselig et fly som kom opp av havet. Kan dette være et nytt supervåpen Norge utvikler med UFO-teknologi?

Og for noen måneder siden i trondheim så jeg denne fyren som egenklig er en alien som myndighetene prøver og skjule for oss. Han har masser av unike evner som f.eks vist her.

Og det var flere andre aliens der også:

Jada her er det masser av konspirasjonsteorier for deg og sette tenna i.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Jeg orker rett og slett ikke å lese gjennom hele den posten der.. stoppet opp på det overredigerte bildet ditt.

Nytter ikke å snakke det frem og tilbake lenger, så det får eventuelt noen andre gidde å gjøre.

:)

en del av problemet med bilde og film-bevis er at det er så utrolig lett og forfalske, nesten umulig å si om noe er ekte eller ikke hvis man legger en del jobb i det.

det samme med dokumentasjon og annet skriftlig bevis, jeg kan lage en webside der jeg sier at jeg fant en korn-sirkel med mikroskopiske rosa kuer, det gjør det ikke sant...

Lenke til kommentar
Og i tilfellet med de lyskulene i din video så vil jeg nok en gang påpeke at den videoen er en innrømmet hoax av den som filmet og la ut videoen.

Har du en kilde på den uttalelsen?

JA, og jeg har allerede linket til den:

Ah, gøy. The Olivers Castle Crop Circle

Videoen som ble avslørt som en forfalskning av personene som lagde videoen:

Og ja det er en youtube video, men ikke lagt av en tilfeldig fjott. Det er klipp fra en National Geographic dokumentar.

EDIT: nå får jeg beskjed av Youtube at videoen ikke lenger er tilgjengelig.

så enten har NG sine advokater tatt afære eller så er det en ond konspirasjon ute å går igjen :)

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

Jeg så en dokumentar om dette på Discovery Science for en stund siden, den blir vel sendt igjen om en stund, tenker jeg så da kan dere som ikke tror at det finnes liv der ute se det selv. Noen kornsirkler er laget ev folk, men det finnes noen sirkler som ikke kan være laget av mennesker, fordi de er så store og så kompliserte at det hadde tatt flere uker å få dem ferdig. Dessuten er det INGEN fotspor eller DNA fra mennesker der. Og hjertesyke folk får helseproblemer av å gå inn i sirklene. Det er også ekstrem magnetisme inni dem. Kompasser og måleutstyr går helt i surr.

Jeg er HELT sikker på at det finnes liv der ute, og at de prøver og kommunisere med oss. Det hadde liksom ikke vært noen vits i å ha et sååååååå stort univers (vi vet bare hva 2% av det er) med bare EN planet med liv på :roll:

Lenke til kommentar

Vel, jeg tar utgangspunkt i at det ikke var en spøk.

Hvilke er det som er så store og kompliserte at det hadde tatt uker å få de ferdig? For all det, kan godt være noen har flere dager til rådighet, men i løpet av en dag (eller natt) kan det lages gedigne kornsirkler, du undervurderer mennesket noe helt latterlig.

Ingen fotspor? De fleste går i traktorspor, alle kornsirkler du finner bilder av har selvfølgelig svære traktorspor gjennom seg, DNA fra mennesker? Hva er det man kikker etter? Hårstrå? Det er ikke akkurat som at man det er det letteste i verden å finne, ihvertfall ikke i en svart åker med masse jord og korn på.

Haha, ekstrem magnetisme ja, og har vi noe som kan minne om bevis på dette?

Så da må jeg spør deg, det er helt sikkert noe annet liv der ute, er det intelligent? Ikke nødvendigvis, er det kommet i romfasen? Kanskje, prøver de å kontakte andre, helt sikkert. Har de kommet så langt at de kan reise gjennom verdensrommet på svippturer? Virkelig? I såfall, LANDER DE PÅ JÆVLA JORDER uten å gjøre noe mer enn å etterlate seg masse rare figurer? Veldig sannsynlig, virkelig.

Og så er da selvfølgelig spørsmålet, det er merkelig hvor mange romskip man ser i atmosfæren, men alle de som kikker ut i verdensrommet aldri ser disse der ute.

Lenke til kommentar
Jeg er HELT sikker på at det finnes liv der ute, og at de prøver og kommunisere med oss.

Hadde jeg reist tusener av lysår ut i verdensrommet og funnet en planet med intelligent liv på, så hadde jeg prøvd å kontakte de direkte mens de var våkne, f.eks ved å lande på plassen foran deres hovedkvarter og ropt hei eller noe lignende.

Ikke lusket rundt som en annen natteaktiv nisse og skriblet kryptiske sirkelmeldinger i kornåkrene deres langt ute på bondelandet.

Kort sagt: Er nattskriblerier i engelske kornåkre det eneste "beviset" på at vi ikke er alene, da foretrekker jeg at vi er alene, for disse nattaktive kornbøyerne er ikke min definisjon av intelligent liv. Ikke de menneskene som "tror" på dette sprøytet heller.

Lenke til kommentar
Jeg er HELT sikker på at det finnes liv der ute, og at de prøver og kommunisere med oss.

Hadde jeg reist tusener av lysår ut i verdensrommet og funnet en planet med intelligent liv på, så hadde jeg prøvd å kontakte de direkte mens de var våkne, f.eks ved å lande på plassen foran deres hovedkvarter og ropt hei eller noe lignende.

Hehe. Se for deg at det lander aliens på jorda foran Det Hvite Hus og telepaterer et "hello world" inni alle hodene i 50 km omkrets. Militæret hadde nok dukket opp ganske raskt, ja :)

Lenke til kommentar
Jeg så en dokumentar om dette på Discovery Science for en stund siden, den blir vel sendt igjen om en stund, tenker jeg så da kan dere som ikke tror at det finnes liv der ute se det selv. Noen kornsirkler er laget ev folk, men det finnes noen sirkler som ikke kan være laget av mennesker, fordi de er så store og så kompliserte at det hadde tatt flere uker å få dem ferdig. Dessuten er det INGEN fotspor eller DNA fra mennesker der. Og hjertesyke folk får helseproblemer av å gå inn i sirklene. Det er også ekstrem magnetisme inni dem. Kompasser og måleutstyr går helt i surr.

Jeg er HELT sikker på at det finnes liv der ute, og at de prøver og kommunisere med oss. Det hadde liksom ikke vært noen vits i å ha et sååååååå stort univers (vi vet bare hva 2% av det er) med bare EN planet med liv på :roll:

Hyggelig om du kan bekrefte påstandene dine på et vis.

Ingen vits? Naturen operer ikke ut ifra hva som er vits og ikke. Det er ingen tvil om at det er en viss sannsynlighet for at det er liv på andre planeter. Men hva er egentlig sannsynligheten for intelligent liv? Av alle himmellegemer vi kjenner til, er det ingen som har tegn til liv. På jorda har det eksistert liv i milliarder av år(ca 6000 for de som tror på det som er skrevet i bibelen). I løpet av denne tiden har verden sett milliarder av organismer. ____ÉN____ av disse har utviklet seg til et intelligent stadie. Alle andre har beveget seg alle andre veier. Det var altså forsvinnende liten sannsynlighet for at intelligent liv skulle oppstå på jorda, og jorda har perfekte forhold for liv. Dvs liv KREVER perfekte forhold( temperatur, vann, lys osv). Så kan du regne på sannsylighet for at disse perfekte forholdene skal inntre.

Konklusjon: liten sjanse for muligheter for liv på en planet, tilnærmet umulig at intelligent liv oppstår.

Veldig off topic, men plager meg at enkelte folk mener at det er så opplagt at grønne vesen suser rundt i verdensrommet i flyvende tallerkener.

Og btw, har du en fjerneste anelse om hva magnetisme er? Det oppstår ikke ut fra ingenting. Man kan ikke magnetisere et jævla kornstrå.

Lenke til kommentar

er ganske stor sjanse for at det er liv på andre planeter.

de fleste planetene(alle utenfor vårt solsystem??) er undersøkt fra ca slike bilder:

ceres_hubble_jan_2004_sm.jpg

ganske umulig å si om det er liv på slike planeter altså...

så, det er ekstremt få planeter vi faktisk har sjekket for liv, fortsatt milliarder av solsystemer/galakser å sjekke ut...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...