steinrr Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 I disse mørke finanskrise-tider er det beste å karre seg fast så godt en kan... Canon EOS 20D, 70-200 f/4L IS, 155mm, 1/[email protected], ISO 200 Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Morsom idè, men for meg blir det litt mye luft i bunn. Jeg ville prøvd å croppet det så jeg hadde fått en mer diagonal linje inn i bildet (betyr ikke at du må) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er litt einig med Chris300. Litt meir luft over, og/eller litt mindre luft under hadde gjort seg om du har muligheten til dette. Og kva med ein versjon i fargar, gjerne med litt kunstig framheva fargar? Trur det kunne vore stilig Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette grenser vel litt opp mot klisjé, eller er det bare jeg som mener å ha sett en del varianter av dette motivet? Det spiller jo egentlig liten rolle også. Som de andre har sagt tror jeg nok du med hell kunne plassert klypene litt anderledes i bildeflaten. Det fine er jo at motivet neppe har tenkt seg noen steder med det første, og hvis du har det, kan motivet gjenskapes ganske enkelt. Perfekt for å trene seg på komposisjon og teknikk, egentlig! Nå fikk jeg faktisk nesten lyst til å "leke" meg med klesklyper, og det må være første gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå