Goophy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) fint de gjør en innsats for å få god grafikkytelse i bærbare. men trenger de virklig å veie 1-2kg mer og være 20-30% større enn andre laptoper for å ha god ytelse? Ja, kjøleløsninger for doble skjermkort og prosessorer med høy TDP tar MYE plass og veier grusomt mye. I tillegg til et 17" LCD-panel og all ekstra plast blir det mange kilogram til slutt. Endret 9. november 2008 av Goophy Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor er det ikke blu-ray på noen av Toshiba-PCene? Dumt å ikke ha med blu-ray på så dyre PCer og når skjermoppløsningen er såpass bra.. Toshiba er nok fortsatt litt sure av seg;) tror nok de vil ta til fornuft etterhvert. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor er det ikke blu-ray på noen av Toshiba-PCene? Dumt å ikke ha med blu-ray på så dyre PCer og når skjermoppløsningen er såpass bra.. Lite sansynlig at Toshiba som er den største blu-ray motstanderen vil komme til å levere sine maskiner med dette foreløbig... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ryker garantien hvis man prøver å stresse grafikkortet eller prøver å løfte maskinen med bare én hånd? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ja dette var noe nytt, hvis man ser bort ifra at Alienware har hatt dette i sine laptopper ganske lenge nå. Dette er noe nytt med tanke på at det er en "mainstream" produsent som lanserer noe slikt. Man kan vell sammenlikne med de kraftigste versonene av dell XPS. Selv vil jeg ikke engang tenke på å vurdere dell igjen, og har av en eller annen grunn ingen lyst på toshiba. Vil på det aller varmeste anbefale compal fl9x serien de selger på multicom. Min som jeg kjøpte for 10k i september i fjor kjører fortsatt age of conan og call of duty uten hakking. Riktig nokk ikke på maks grafikk, men heller ikke laveste. Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) De har brukt for mye rødt synes jeg. Rammen burde vært svart, og så skulle den ha vært litt lavere i forkant. Endret 10. november 2008 av mofopop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå