godkjenn Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hey Jeg kjøpt skole pc til 1000 kr (Hordaland) Det er ein Lenovo - ThinkPad R Series. Men nor jeg ser på film og kommer borti pc`n eller beveger litt på den, så fryser alt i eit par sekunder. Så, noen som veit hva som er problemet, rettere sakt, hva kan jeg gjere for og gjer slik at den ikkje fryser ? Takk for svar på forhand Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er vel noe beskyttelsesgreier, er ikke bra å bevege på den samtidig som harddiskene spinner eller noe slikt. Lenke til kommentar
godkjenn Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Er vel noe beskyttelsesgreier, er ikke bra å bevege på den samtidig som harddiskene spinner eller noe slikt. Tenkte det var noe beskyttelsesgreier, men er det eit program opplegg som jeg kan slå AV elns ? Lenke til kommentar
godkjenn Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) B U M P Endret 9. november 2008 av godkjenn Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Prøv å snakk med it fyren på skolen din. Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Inne på lenovo sitt program for styring av dette kan du deaktivere systemet. Programmet finner du på startmenyen i mappen hvor alle Lenovo-programmene ligger. Gjør dette mens du ser på film, og aktiver det etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå