Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stikkende følelse i halsen

Gjest engstelig

Anbefalte innlegg

Gjest engstelig

Hei

har i de par siste dagene hatt vondt i to tenner bak i munnen, samt tannkjøtett rundt tennene, og er ganske sikker på at det er visdoms-tennene. men nå for et par timer siden fikk jeg akutt vondt i halsen ( en stikkende følelse) har også vondt når jeg svelger, og blei i tilleg kvalm og det var like før jeg kastet opp. så nå sitter jeg her ,midt på natten som en hypokonder og frykter at jeg har fått kreft i halsen eller noe. ja jeg vet det høres tåpelig ut, men det var en helt jævlig stikkende følelse i halsen og det var like før jeg kastet opp. har lest litt rundt på nette og funnet noen symptomer som er lik dette ved tegn på kreft. men tenker også at det kan være infeksjon og bakterier i forbinelse med visdomstenner eller noe? . hva tror dere, kan dette være et tegn på noe alvorlig ?

faen når jeg leser over innleget her, så må jeg si at jeg høres ut som en engstelig jævel. men som sakt så var denne følelsen i halsen utrolig ubehagelig.

Beklager alle skrive feil, og at det er rotete skrevet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gammel er du? Er visdomstennene kommet helt opp? Hvis ikke er det sikkert dette du merker, been there done that.

Hva halsonden skyldes tør jeg ikke si, men oddsen for at det er kreft er nok forsvinnende liten. Du må ikke ta sorgene på forskudd.

Om det er noe alvorlig kan nok bare en lege svare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...