Limose Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei Jeg har et problem med 3dmark06. Det vil ikke starte pogrun av en manglene fil som heter OpenaAl.dll. Det står på feilmellingen at jeg bør å installere programmet på nytt, men det har jeg prøvd plere ganger. Jeg har lastet ned en ny patch til 3dmark, men d funket ikke. Jeg har en venn av meg som som har akkorat samme problem, og en annen venn etterder igjen lastet ned akkorat samme 3dmark06, men han klarte og kjøre d helt fint Jeg har Vista ultimate 64 bit btw. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Last ned en ny en Kjør oalinst.exe Gå inn til /Programfiler(x86)/OpenAL/ og kjør installasjonen(oalinst.exe) du finner der en gang til. Det fungerte for meg. Edit: Her fant jeg løsningen fra FM selv om over ikke skulle funke. Link Endret 9. november 2008 av War Lenke til kommentar
Limose Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Tusen takk:D Alt funker perfekt nu. Det var en siste linken som funket på meg, men den funket ikke på min venn. Han har prøvd manege linker, men ingenting funket. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Når du installerer 3Dmark06 så må du også installere alle andre ting som følger med installasjonen for at det skal funke, tenker da på DX9 og OpenAL, men det som også kan løse det er at du søker på den fila du mangler og legger den .dll fila inn i system32 mappa under C:/windows Lenke til kommentar
Limose Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Min venn fikk alt til etter noen minutter. Så alt funker helt perfekt. Tusen takk for alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå