cmi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hallo. Jeg vet hvordan man får sidetall, det jeg sliter med er og få det dit jeg vil, jeg vil ha det utenfor margen jeg har gående rundt hele siden. Vil ha det i annen hver motsatt hjørne helt ytterst i kanten liksom, men får det ikke utenfor margen. Noe man kan få til og gå auto? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 For å dei annakvar gong på høgre og venstre side, må du endre sidestilane. Litt usikker på kva du meiner med utanfor margen, men set sidetala i topp- eller bunntekst. Då kjem dei alltid over (eller under) teksten. Har du ei framside, der du ikkje vil ha sidetal, eller berre tekst? Om du har ei framside, må du setje inn eit sideskift etter den. Set markøren på slutten av sida, og vel Insert --> Manual break. Frå Style-nedtrekksmenyen vel du anten Left page eller Right page, alt etter kva slags side du vil ha etterpå. Left page vil vere sida til venstre, om du sit med ei open bok, right page er sida til høgre. Sidetalet set du til det du vil sida skal byrje på. Opne stilbehandlaren (F11) og sjå under Page styles. Høgreklikk på Left page og vel Modify. Under fana Organizer endrer du Next style til Right page. Vil du ha sidetala øvst, går du til fana Header (Topptekst), og haker av for Header on. Vil du ha dei nederst, gjer det same , berre for Footer (Bunntekst). Klikk OK. So høgreklikker du på Right page, og vel Modify. Under Organizer endrer du Next style til Left page, og skru på Header/Footer. Du kan ogso endre margane, under fana Page, om du vil det. No sidene vere annakvar venstreside og høgreside (med unnatak av framsida), og med topp- eller bunntekst. Gå til Toppteksten for ei venstresida, og set inn sidetal (Insert --> Field --> Page number). So går du til toppteksten for ei høgreside, og gjer det same. Men denne gongen høgrejusterer du teksten. Då vil alle sidetal på høgresider kome i høgre kant, medan dei på venstresider kjem i venstre kant. Håper det hjalp litt. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 På bilde kan du se hvor jeg skal ha det, blått er dit det kommer, får det ikke utenfor margen du ser som går rundt hele bunnen på siden, orange/rød er dit jeg vil ha det... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det veit eg ikkje om nokon god måte å få til. Gjer du slik eg sa over vert det sjåande slik ut: Det du kan gjere er å auke indenteringa for all teksten. Sidetala kjem ikkje utanfor margen, men utsjånaden vert den same. Har du fleire tekststiler (noko eg reknar med) må du endre indenteringa på alle desse. Eit døme på korleis det kan sjå ut, der eg kun har stilen Brødtekst (Text body): No er ikkje eg nokon ekspert, so eg kan ikkje garantere at det ikkje finst nokon god måte å gjere det på, men personleg ville eg gjort det slik som på det øvste skjermskotet mitt. Eg ser ingen grunn til å lage unødvendig arbeid ved å ha sidetala utanfor sidemargane slik. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Ja det du har der vil nok fungere, bare håper det er plass nederst på siden, skal teste dette når jeg setter sammen alt, driver med en rapport som er ganske omfattende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå