epifant Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er enig med Mammakamelen. Jeg mener også Lamborghini var "bedre før", når styringa var tung, clutchen var tung, man knapt kunne se annet enn rett frem, det knirket litt og det fungerte litt ettersom det selv følte for. Sjarm, personlighet. Men det har kanskje litt med alder og referanserammer å gjøre. Hvor mange av "ungdommen i dag" har sett en Miura? Når jeg var ung var det Diablo som var "kongen, ingen i gjengen visste hva en Miura var forno Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er enig med Mammakamelen. Jeg mener også Lamborghini var "bedre før", når styringa var tung, clutchen var tung, man knapt kunne se annet enn rett frem, det knirket litt og det fungerte litt ettersom det selv følte for. Sjarm, personlighet. Men det har kanskje litt med alder og referanserammer å gjøre. Hvor mange av "ungdommen i dag" har sett en Miura? Når jeg var ung var det Diablo som var "kongen, ingen i gjengen visste hva en Miura var forno Miura er en perle, kåret til verdens vakreste bil ble den også. Diablo hadde visst clutchen fra langt langt der nede. Italienske biler er som dama mi, som min onkel alltid sa, de koster noe jævli å ha i drift, spreke, vakre, og fungerer nesten aldri som du vil. 400gt er en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå