Hopperesque Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Alle biler var bedre før... Definitivt ikke. Må kanskje være utseendemessig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Alle biler var bedre før... Definitivt ikke. Må kanskje være utseendemessig. Hehe. Mente utseendemessig. Så faktisk en test på Fifth Gear hvor de fikk en eller annen fjås til å finne forskjellen på en bil til ca. 60000kr og en til godt over millionen. Den billigste var en "gammel" Mercedes S-klasse og den dyreste var en ny Mercedes S-klasse. Det var jammen så vidt de fant forskjellen gitt. Helt sykt. Men det er en annen vise. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Syns de Feteste bilene er gamle, men det er jo mange barske nye også Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ferrari 288 GTO. Barskere bil finnes ikke. Men nå syns jeg vi virkelig sklir ut fra Lamborghini emnet her. Skift til Den Store Lamborghini Og Ferrari Tråden nå! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Den store Ferrari-tråden Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) her diskuteres kun ting og tang og ikkeminst biler som er fra lamborghini;) alt annet som ikke har noen knytning til lamborghini skal ikke diskuteres i denne tråden. har jeg gjort meg selv klar? Endret 19. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
drz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Synd at de ikke lagde denne =) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 jøss,er det en SUV versjon? Lenke til kommentar
drz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er et konseptbilde som dukket opp for en stund siden, men jeg kan ikke nå i farten finne noe bevis for at det faktisk er ekte. Fullt mulig at det er en ivrig photoshopper som har lekt seg med en gallardo, men kul var den nå uansett =) Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) hm, i følge TopSpeed er det snakk om ein SUV i 2009. Endret 20. november 2008 av Akvarius Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 hm, i følge TopSpeed er det snakk om ein SUV i 2009. blir jo spennende dette, endelig en lambo som funker i norske forhold;) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Syns ikke SUV'en var spesielt fin akkurat. Så ut som en Gallardo, bare at de hadde forkorta den og gjort den mye høyere. Ikke pent. Men jeg tror ikke jeg bør bekymre meg, for den kommer sikkert til å koste mer enn jeg kunne ha drømt om Lenke til kommentar
drz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Snakker om supercar suvs, google spyker d12 peking to paris =) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Synd at de ikke lagde denne =) Barsk var den Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Synd at de ikke lagde denne =) Kjempesynd. Synd ikke de leverer Lamboene med 1.9 Tdi ass. Nei, Lambo er ikke det det engang var, hadde heller sett de konkurs enn i henda på bratwürstene. Vag tok de svære pølsefingrene og fjerna sjela, og en superbil skal ha sjel. Lenke til kommentar
drz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvis du sier at Audi har fjernet "sjelen" til lamborghini så tar du helt feil =) Ja, den første gallardoen var kanskje ikke så gal, men du må tenkte på at eldre lamborghinier var komplett ubrukelig sånn praktisk sett. Når du ser på lp640, reventon eller den nye 4dørs konseptet, så må du da innrømme at lamborghini folka er gale ? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvis du sier at Audi har fjernet "sjelen" til lamborghini så tar du helt feil =) Ja, den første gallardoen var kanskje ikke så gal, men du må tenkte på at eldre lamborghinier var komplett ubrukelig sånn praktisk sett. Når du ser på lp640, reventon eller den nye 4dørs konseptet, så må du da innrømme at lamborghini folka er gale ? Markedet er mettet med biler som er brukevennlige, raske og har plass til hele familen. Jeg har en gammel utslitt fransk(!) bok jeg fikk på tidlig 90 tall, som guttunge forelska jeg meg i de råe formene og brutaliteten på disse bilene. At de lager 2+2er har jeg null problem med, da de lagde denne( En Lambo 400gt) Problemet ligger (synes jeg) i plattformdelingen. Går man en ny lambo litt mer i sømmene er det mange deler som blir brukt i andre biler(motorer også). Hvis du ser noen bilder fra 80 tallets "assemblyline" av lamboer ser du at de ble bygd på en ganske liten fabrikk med lokalansatte og ble testkjørt på smale italienske veier. Skulle jeg være så heldig å fått muligheten til å kjøpe en superbil, ville jeg sørget for at den ikke har Audimotor. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det ikke Audi som bruker lamborghini-motor da? Hvis du føler det slik kan du vel bare kjøpe deg en gammel Lamborghini, ingen som tvinger deg til å kjøpe en ny. Syns lambo har vært veldig flink med interiørdesign, selvom mye stammer fra Audi. Sammenlign interiøret i en F430 og en Gallardo, jeg vet hvilken jeg ville valgt. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) nå har det seg faktisk slik at nyeste modellen av S8 har en nedjustert gallardo motor som yter 450 hk kontra 500 i gallardo standard versjon. men uansett, det er noe spesielt ved lamborghini. bilene de lager er bare.. EKSTREMT råe ! hadde jeg bare hatt råd.. så forresten en oransje gallardo rett ved her jeg bor for 2 mnd siden. RÅ! forresten igjen; la meg rett bak en svart gallardo på vei inn mot Gøteborg i sommer. lyden som møtte meg var.. vill. Hele xc 70 n min ristet rett og slett (og for å si det sånn, den bilen har GOD isolering) kom så inn i en tunnel hvor gallardoen ga bånn pinne, det var det råeste jeg har hørt. Endret 26. november 2008 av Jens viking Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 nå har det seg faktisk slik at nyeste modellen av S8 har en nedjustert gallardo motor som yter 450 hk kontra 500 i gallardo standard versjon. men uansett, det er noe spesielt ved lamborghini. bilene de lager er bare.. EKSTREMT råe ! hadde jeg bare hatt råd.. så forresten en oransje gallardo rett ved her jeg bor for 2 mnd siden. RÅ! forresten igjen; la meg rett bak en svart gallardo på vei inn mot Gøteborg i sommer. lyden som møtte meg var.. vill. Hele xc 70 n min ristet rett og slett (og for å si det sånn, den bilen har GOD isolering) kom så inn i en tunnel hvor gallardoen ga bånn pinne, det var det råeste jeg har hørt. Sjekk dine fakta. Motoren er bygd i tyskland, av tyskere. "Gallardo er utstyrt med en V10 motor basert på Audis gamle, femsylindrede rekkedesign. 5,0-literen er i bunn og grunn Audis 4,2-liter V8 (montert i bl.a. Audi S4, Audi A6, Audi A8 og Audi Q7, med to ekstra sylindre og en noe mindre boring." -tatt fra Wikipedia om Gallardo motoren. Jeg synes det er en sjelløs bil med litt sånn playboypreg. Rattet er f.eks rett ut fra en RS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå