Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den Store Lamborghini Tråden- Les første post før dere svarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå tok du jo veldig kjedelige biler fra Ferrari da, de fra Lamborghini er jo nydusja iforhold til Ferrari California ;) Pluss at det var kjedelige "posering" bilder fra Ferrari, men spennede bilmesse bilder fra Lamborghini.

Men check this. Fått meg Ferrari avatar, blir vel direkte bannet fra denne tråden :p

Altså, siden reventon så har ferrari kommet ut med EN ny modell, og det er california. Joda, de klarte jo å kaste ut ferrari f430 scuderia men det er jo bare en forbedring av f430. Mener bare at per idag så er lamborghini sine biler mye kulere, ferrari er litt for "common" nesten, litt synd.

men, så siste prototypen fra ferrari, Ferrari V4

Ferrari_V4_Motorcycle_149.jpg

Foretrekker fortsatt reventon ;)

Endret av drz
Lenke til kommentar

Høres litt teit ut å si det rett etter at du har snakka om det, drz, men jeg så faktisk en F430 Scuderia i går! I Arendal! Den kjørte rett forbi oss på vei ned til togbanestasjonen. Eier'n kjørte med haka høyt oppe, sikkert litt stolt. Helt fantastisk rå bil når man ser den i real-life :love: Synd jeg ikke fikk tatt bilde!

Men hva i h******* trenger man en Ferrari i Norge til? Fartsgrensene stopper jo på latterlige 110, og det er bare over en viss strekning med autovern så tjukke som lastebiler og åkre på størrelse med Israel på hver side. Ikke vits å bruke utrolig mye penger på en så fin bil, hvis du bare skal cruise rundt i slaps og søle, synes jeg.

Men det er som du sier, Ferrari er litt mer vanlig. Hadde fått hakeslepp om jeg hadde sett en Lamborghini her, men jeg har faktisk sett en oransje Gallardo utenfor et hotell i Kristiansand, fin lyd!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

lamborghini er som alt annet av dyre biler ren show-off for å kunne på en primitv måte vise sin success til allmenheten.

gleder meg til å komme hjem i julen, da skal jeg rett bort til autostrada sport og sikle på de nye gallardo'ene de har fått, samt ferrari'ene og maserati'ene mm..........hohoho,bare å få se på dem er julegave i seg selv;)

Lenke til kommentar

"lamborghini er som alt annet av dyre biler ren show-off for å kunne på en primitv måte vise sin success til allmenheten."

Eh nei de er ikke bare show off (sikkert det for noen), men de er også ypperlige maskiner.

Men som wiciwato sa, ubrukelig å ha en superbil i norge. hvis du har så mye penger så burde du heller kjøpe en audi rs6 eller en cls 55 amg (synes nå 55 virker litt bedre en 65)

Lenke til kommentar

Det der kommer alldeles ikke fra Ferrari. Aldri i livet om sjefene i Modena hadde godkjent noe slikt...

3D-konseptet på bildet er derimot skapt av israelske Amir Glinik. Et av mange bevis på at det ikke holder å ha programvare-skillz for å lage pene kjøretøyer.

Lenke til kommentar

Det der kommer alldeles ikke fra Ferrari. Aldri i livet om sjefene i Modena hadde godkjent noe slikt...

3D-konseptet på bildet er derimot skapt av israelske Amir Glinik. Et av mange bevis på at det ikke holder å ha programvare-skillz for å lage pene kjøretøyer.

Jeg vet =) Men poenget mitt var fortsatt at de kommende modellene/nyeste modellene til lamborghini er mye mer spennende en ferrari sine.

Lenke til kommentar
Ferrari lager mye kjedelige, hverdagslige biler nå.

:ohmy:

Altså, 430 og 599 (612 er litt kjedelig imo) er jo kule biler =) Den nye enzoen blir sikkert syk også (hvis ikke alt er oppspinn da)

Men Lamborghini sine biler ser mye mer ville ut. før var det 430 & 599 vs murcielago(lp640) & gallardo.

da var det murcielago lp640 > 430/599 > gallardo synes iallefall jeg.

Nå har ferrari akkurat de samme bilene og de skal konkurrere mot den nye gallardoen + nye 4 dørst konseptet til lamborghini, they lose =D (+ reventon selv om det bare ble laget 21 av den)

Lenke til kommentar
Ferrari lager mye kjedelige, hverdagslige biler nå.

:ohmy:

Mente det ikke sånn :p Tenkte på California. Den ser ganske kjip og snobbete ut. Ikke noe sprekt liksom, ser ut som at de sikter mot snobbene med den. 612 også. Mente ikke å rakke ned mot Ferrari. Vet ikke hva som har skjedd med meg etter at jeg begynte å skrive i denne tråden :p

Men whatever, sjekk denne lille råtassen!

post-136745-1227040728_thumb.jpg

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Helt enig med Wiciwato her. Før var det Ferrari som gjalt. 355 er bare nydelig, og en av mine absolutte design favoritter gjennom tidene. Nå derimot, er det Lamborghini som gjelder. Nye Gallaroen er bare fantastisk, og jeg har alltid likt Murcielago, som bare ble enda råere da LP-640en kom.

Syns Ferrari har et mer passivt design på bilene sine. Veldig rolige og, i mine øyne, kjedelige linjer. Enzo, som er unntaket, syns jeg bare ser rotete ut.

Lamborghini derimot, satser på et mer agressivt og "barskt" utseende. Jeg ville tatt en Gallardo Lp-560/4 forann en enzo når som helst. Ferrari har rett og slett gått på trynet med de nye designene sine.

Endret av rublings
Lenke til kommentar
Mente det ikke sånn :p Tenkte på California. Den ser ganske kjip og snobbete ut. Ikke noe sprekt liksom, ser ut som at de sikter mot snobbene med den. 612 også. Mente ikke å rakke ned mot Ferrari. Vet ikke hva som har skjedd med meg etter at jeg begynte å skrive i denne tråden :p

Men whatever, sjekk denne lille råtassen!

California holder mål. Les tester av den. Ferrari, og Lamborghini for den sags skyld, har alltid siktet mot snobbene. Hvem andre har råd til slike biler?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...