the6tk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gamer's Hostel arrangerer lan igjen ! Tidspunkt: 14. November - 16. November Dørene åpner fredag, 14 november klokken 18:00 ! Og stenger søndag, 16 november klokken 13:00 Sted: Samsen Kulturhus Kristiansand Antall deltakere: 100stk Spill - Compo Det blir flere spill hvor det blir delt ut premier, samt også noen uten. Det vil alltid være noe å gjøre, så ingen tid for å kjede seg. Om du er en CS 1.6 spiller, og har en klan/mix på lur så har dere sjansen til å vinne 5x Razer Diamondback 3D muser med andre stæsj som t-skjorter etc. Men om du er mer Call Of Duty 4 typen så har du fremdeles en sjanse til å vinne en fin premie. Det vil bli delt ut premier i spill som CS, COD4, WC3, BF2 og Stepmania. Vi har premier som Logitech G15 tastatur(norsk utgaven), flere forskjellige musematter og flere andre ting! Billett - forhåndsbestilling? - Ja, det er fult mulig å forhåndsbestille din billett, men fristen for å betale blir den 12. November ettersom overføring av penger tar tid. Noen av godene ved å forhåndsbestille er at det blir 50,- kroner rimeligere. Nettverk Det blir selvfølgelig nett, etter hva samsen kulturhus har gitt oss beskjed om så blir det 100mbits nett linje; Men vi kommer til å ha 1Gigabit lokalt. Andre Det blir selvfølgelig muligheter til å kjøpe mat og brus, ikke bare på dagen, men på natten også. Mer informasjon står på nettsiden om det er noe dere lurer på. Mvh Tor Kristian Ludvigsen http://www.gamershostel.com/ Lenke til kommentar
punti Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hærlig.. Jeg har bestillt billett og gleder meg:) Kjenner 7 stk som var der i fjor som kommer sammen med meg i år. De var hvertfall utrolig fornøyde med både premier, compo, den sosiale delen blant ukjente folk og mye mer sa de:) Skulle gi en 10/10 fra 3 av kompisene mine som sitter her nå^^ Alt var bare døds fet sa de:) Gleder meg.. Håper på mange folk til lan:) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 det var tidligere i år det var punti skulle vært der, men har ikke tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå