potteper Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Vil ha en ny kjøler med 754 socket, problemet er bare at det er dårlig plass, Jeg har et MSI K8N Neo (MS-7030) hovedkort med et ATI Radeon 9800 Pro med Zalman VNF100 kjøleribbe, så jeg har vifte på venstreside, RAMbrikker over, skjermkort med kjøleribbe under, og ledning til DVD-rom på høyresiden. syntes det er vanskelig å vite hvordan kjøler som passer. Jeg vil ha ny for at den gamle bråker alt for mye, så jeg vil ha en stille og ikke alt for dyr CPU kjøler. Endret 9. november 2008 av philipl Lenke til kommentar
Star Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du må nesten måle litt rundt sokkelen på kortet før du bestiller.. Vanskelig å se for seg akkurat hvor mye plass det er tilgjengelig, samt hvor mye plass korter og ram spiser.. Vi hadde samme problem med ett MSI Diamond kort og endte opp med en Thermaltake vifte i Typhoon serien. Disse har relativt små fester i forhold til flere andre løsninger. Selv har jeg en Scythe Ninja1000, som skaper noe mer hodebry.. Jeg ville anbefalt en av Noctua eller Thermaltake sine "V" løsninger som er relativt smale i bunn og bredere i topp (80 eller 92 vifte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå