Khaffner Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg fant igjen min og jeg lurer på hva jeg kan finne på med den. Min første tanke var å lage en enkel vindtunnell for å finne terminalhastigheten til fallende gjenstander. Men her stopper fantasien min. Hva kan jeg gjøre med en så kraftig vifte? Den kan blåse 140 liter luft i sekundet hvis jeg regnet riktig. Noen tips til hva jeg kan gjøre med den? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 140 liter luft i sekundet? Øh? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tror du må regne én gang til. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hvis den gjør 140 liter i sekundet ville jeg solgt den for blodpris EDit: sekundet Endret 9. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) OMG! Ja her har man nok regnet feil. Dæven han døtte det har vært bare nok med en vifte bak på PC'n som denne, og en stor åpning framme på kabinettet med et filter. Så hadde du faen meg ikke trengt og støvtørke rommet ditt. Da hadde nok det vært en bra virkningsgrad og ellers stort konsum av strøm for og få det til. Dessuten ville vifta nok ha flytta på seg på YT-Videon. Endret 9. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Ok, ignorer regnefeilen og kom med tips til hva den kan brukes til edit: regnet på nytt med riktige tall og kom frem til 89.7 liter per sekund., som igjen tilsvarer 31 kilometer i timen. Noen forslag? Endret 9. november 2008 av khaffner Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Bruk den til avkjøling. Daniel Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Kjøp 3 til, fest dem sammen på hver sin side av et kretskort, lodd deg en krets med hastighetsstyring av viftene trådløst og du har et helikopter . Da gitt at den klarer å løfte sin egen vekt + over 1/4 av vekten av resten (noe den kanskje ikke klarer... iom at du har batteri osv..) Eller bare som god PC kjøling. Eller i vinduet for å dra inn friskluft. Endret 9. november 2008 av chrml Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Stikk finger'n i den! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hahahhahahahaha, Flaringo. Jeg støtter den. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Eller andre kroppsdeler. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 De klarer ikke å løfte sin egen vekt desverre, og ingen kroppsdeler skal finne veien inn til bladene Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Selv om dette er OT-baren er det lov med seriøse forslag Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Ingen flere forslag? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Spis den? Endret 11. november 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Den ligger bare og støver ned, noen forslag som ikke er nevnt? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Lag en vindtunnel da. Slik som i mythbusters. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Tenkt på det, men jeg finner ingen steder som selger gjennomsiktige store plastrør Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tenkt på det, men jeg finner ingen steder som selger gjennomsiktige store plastrør So? Du kan jo bare lage en sjakt med planker uten tak. Funker da fjell det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå