LarsLohne Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg er nokså innteresert i å vite hvor mye noen forskellige folk i Amerika tjener. Noen som vet hvor jeg kan søke i Amerikanske skattelister? Endret 8. november 2008 av LarsLohne Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Finnes ikke, og de amerikanere er sjokkert over at vi har det. Privat økonomi er i usa EKSTREMT privat. Du kan nok med litt googling finne statistisk data på lønn og skattebetaling. Men ingen konkrete skattelister slik vi har i Norge. Googlet: http://www.google.com/search?q=Statistics+...amp;rlz=1I7DANO AKIRA Endret 9. november 2008 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det å legge ut skattelistene på nett slik at alle, enhver og naboen skal kunne se de er bare en særnorsk og idiotisk ting (nevnte jeg ubrukelig?). Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jepp, vi her i Norge er alene med denne idiotien. Ville sikkert blitt sett på som kriminelt om noen hadde fått tak i en skatteliste i USA. Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Finnes ikke, og de amerikanere er sjokkert over at vi har det. Privat økonomi er i usa EKSTREMT privat. Det er vel snarer norsk privat økonomi som er ekstremt offentlig... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg vet ikke hvorvidt skattelister på nett finnes i andre land enn i Norge, men jeg fatter ikke hvorfor dette skal legges ut til offentlig skue. Det er en sak mellom den enkelte og myndighetene hva man har i inntekt og formue. Her kjører jeg rundt i en billig Skoda og bor i rekkehus, og jeg liker ikke at naboene skal kunne slå opp på nettet og se at jeg har bedre råd enn dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå