kaffebryggare Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tok et bilde med mobilen når jeg var ute på tur. Selv syns jeg at det er veldig pent bilde, og jeg bruker det som wallpaper. Tell me what ya think! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fargene var forferdelige da, og bildet er jo ikke akkurat skarpt. Undrer meg på hvordan det ville sett ut i sort/hvitt, tror det hadde gjort seg bedre. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det var litt kjedelig, og fargene var noe blasse. Kunne kanskje fått med litt mer av bakgrunnen. Gjorde det svart/hvitt raskt, fordi UnZane er så nysgjerrig Ble ikke så mye bedre.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 At skarpheten og fargene er crap prøvde jeg å påpeke med (...)med mobilen når(...). Var motivet jeg vil ha kritikk på. Men, takker for svar uansett Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 At skarpheten og fargene er crap prøvde jeg å påpeke med (...)med mobilen når(...).Var motivet jeg vil ha kritikk på. Men, takker for svar uansett Kanskje du tar med kameraet neste gang da? Bilder av slike skilt er ikke akkurat uvanlig.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Kamera?? Har jeg det?? neei.. Endret 9. november 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kamera??Har jeg det?? neei.. Bare antok Men til å være fra en telefon er det jo ikke så værst. Men alt i alt ble det kanskje litt kjedelig.. :/ Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Min utgave. Sammenlign den med orignalen, så sier den vel egentlig det meste om hvordan jeg ville gjort det. Litt varmere farger, litt skarpa opp, tatt vekk litt av gjerdestolpemølet til venstre. Brukte GIMP-pluginen Liquid Rescale for å dra det ut etter å ha croppa det. Litt ufornøyd med hvordan det så ut, men du skjønner poenget tror jeg. Du kunne gått litt opp, det litt froskete perspektivet får det til å se ut som du ikke rakk helt opp til skiltet og ikke helt gadd å prøve. Hvis du hadde hatt kamera hadde jeg anbefalt deg å bruke stor blenderåpning for å få lav DOF så bare skiltet blir skarpt og ikke hele resten av gjerdet. Endret 9. november 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) C₈H₁₀N₄O₂ sin versjon var klart best! Endret 10. november 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Enig Endret 10. november 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvilken mobil er bildet tatt med? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 SE w610i (2mpix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå