Nettulf Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei. Er det bare hos meg, eller har andre også problemer med å åpne sider her inne? Ser ut som om det er på alle sider, og fra to forskjellige maskiner jeg prøver å komme inn. Får opp meldingen: "Kan ikke åpne internett-området http......... Operasjonen ble avbrutt." Så forsvinner siden, og jeg må prøve å oppdatere mange ganger før jeg endelig får til å vise siden. Det samme skjer når jeg prøver å svare på innlegg. Utrolig slitsomt, er det noen løsning på dette? Nettulf Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dette skjedde med meg natt til i dag (i går), synes å huske at det gikk over når jeg startet firefox på nytt, men jeg husker ikke helt.. Lenke til kommentar
Xues Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 har skjedd med meg og i noen dager nå, er det noe vi kan gjøre for å bedre dette ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bare å rapportere her når det skjer. Det kan ha vært relatert til at vi har vært på en reserveserver en stund nå, men vi har gått vekk fra den nå i dag. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Hadde problemer tidligere i dag, men nå fungerer det jo fint her igjen! Nettulf Lenke til kommentar
Xues Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hadde problemer tidligere i dag, men nå fungerer det jo fint her igjen! Nettulf Jeg har fortsatt samme problemer idag... gjelder spesielt amobil forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg