Crumpler Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tror de er trege, så det var en annen her på forumet som hadde spurt Sony hvordan det gikk og hans hadde ligget der i 2-3 uker uten å bli gjort noe med... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Yes, fikk den tilbake i dag etter over to måndter. Åpnet den, og gjett hva, en anderledes PS3 60 GB. Null riper, så jeg så den ikke var min. Jaja, mista alt som jeg hadde av bilder og slikt (har back up på savegames), men men. Venter på at updaten skal downloades ferdig nå. Tragisk at jeg måtte vente så lenge. Det værste er at jeg garrantert kommer til å få YLOD på nytt.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 sykt at det skal gå 2mnd på å få en ny 60gb i retur.. hadde det nå vært snakk om en reperasjon i det minste Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Den som venter på noe godt, venter ikke for gjeves ... I quess ... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 inZane da guTTer. Bra du er optimistisk, og tror du kommer til å få YLOD igjen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Det er fakta. Lenke til kommentar
PsyTrix Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hey.. atleast you got a new machine mate... better then a kick up the arse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå