Gjest Guest Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Etter å ha vært plaget med rødming i mange år startet jeg med betablokkere, dette har derimot ikke hjulpet så jeg mistenker at jeg har Rosacea, og vil dermed ta kontakt med en hudlege eller en annen som har god erfaring på dette området. Blir jeg nødt til å ringe UNN for å bestille(?) time der, eller er det et annet sted jeg kan ringe? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fant dette: http://www.unn.no/category9378.html Hudavdelingen poliklinikk ekspedisjon Mandag - fredag Kl. 08:00-15:30. Tlf.: 77 62 65 21 Fax: 77 62 65 19 Plan 6 Fløy C Får ringe og høre med dem på mandag. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sånt skal gå via fastlegen. Ring fastlegen og be om en konsultasjon slik at han evt kan sende deg videre til hudlegen. Ja, det er utrolig byråkratisk hvis man vet at fastlegen ikke kan hjelpe, men der er nå en gang sånn det er. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er man nødt til det? Sløsing med tid og penger å bestille time hos fastlegen bare for å bestille enda en time hos en annen lege... Har forresten snakket med en annen lege om problemet mitt siden det tok 2 uker før jeg fikk time hos fastlegen, kan jeg da bare ringe til den legen og be han sende meg videre? Lenke til kommentar
goneandaway Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg måtte til lege for å få sendt henvisning til hudlege. 4 mnd siden, og jeg har enda ikke hørt noe. Så det er vel bare å beregne seg på lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå