The Fox Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Sjekk disse fete klærne: Sikkert mange som er uenig! Men.... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gahh, 50 burde absolutt tenke en gang til på hva han tar på seg, 90& av alt jeg har sett ham i ser helt jævlig ut.. Hadde mekka en del pics, men så tok pcen min kvelden så får ikke lagt opp noe på et par dager, men google supertalk ("mitt" andre forum") så vil du hvorfor streetwear er favorittstilen min.. And no, 50 aint streetwear, he`s just tacky.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Enig i at fifty ikke tar seg ut, men Kanye syns jeg som regel gjør en god jobb. Selv om de jævla shuttershadsene er helt forferdelige. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Kan dere si hvorfor dere ikke liker det fifty bruker? Bare lurer, for dere hater det, men hvorfor?? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tupac: What do you think? Syns måten han knyter den bandanaen (eller tørkle for dem som vil det) er ganske kult Edit: F***, synd at han døde ass... Edit: Retta en stor skrivefeil Endret 15. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fordi klærne 50 bruker er regelt stygge og han kombinerer på en jævlig måte.. Og 2pac faktisk, her legger vi et godt grunnlag for yttligere mislik/hat av hiphop/streetwear-stilen.. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hva med disse klærne fra Kanye?? Liker ikke akkuratt det selv! Edit: Men Pluss for solbrillene, syns jeg Endret 14. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Streetwear er hot så lenge det er gjennomført. Noe som kanskje gjelder for alt, men i veldig stor grad når det kommer til streetwear. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Streetwear er hot så lenge det er gjennomført. Noe som kanskje gjelder for alt, men i veldig stor grad når det kommer til streetwear. Jepp Fordi klærne 50 bruker er regelt stygge og han kombinerer på en jævlig måte.. Og 2pac faktisk, her legger vi et godt grunnlag for yttligere mislik/hat av hiphop/streetwear-stilen.. Må si meg helt uenig med deg! Sorry ass Homme kan ikke du laste opp et bilde her med hva du syns er kult, Pleeaaassse!!??? Endret 14. november 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Kanye kleer det ikke, han har en stor tendens til å bare slenge på seg det siste fra catwalken uten å tenke på om han passer til det, så blir en veldig blanding av antrekk som er gode og dårlige. Og er som sagt uten egen pc fortiden, og orker ikke drive å stresse med det på andre pc`er.. Men viss du er ute etter artister, se på f.eks The Cool Kids, Talib, Common, Mos Def, The Roots, Nas, Jay-z, noe Krs-1, etc. etc.. Endret 14. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Kanye kleer det ikke, han har en stor tendens til å bare slenge på seg det siste fra catwalken uten å tenke på om han passer til det, så blir en veldig blanding av antrekk som er gode og dårlige. Og er som sagt uten egen pc fortiden, og orker ikke drive å stresse med det på andre pc`er.. Men viss du er ute etter artister, se på f.eks The Cool Kids, Talib, Common, Mos Def, The Roots, Nas, Jay-z, noe Krs-1, etc. etc.. Okey, Stilen til Jay-Z kjenner jeg ganske godt så slenger med noen bilder her i spoilerteksten fra Google og Perezhilton.com: (Bilder av 50 cent, Kanye West, Jay-z, Beyonce og Diddy...) TRYKK OG SE BILDENE under i spoilerteksten! Jay-Z Jay-Z Fra Venstre: Jay-Z, Beyonce og Kanye West Jay-Z Jay-Z Jay-Z Fra Venstre: Jay-Z, Diddy, Kanye West og 50 cent Fra Venstre: Jay-Z, Kanye West og 50 Cent TRYKK OG SE BILDENE over i spolierteksten! Edit: Hva syns du om klærne til 50 cent i de nederse bildene?? Edit2: Kom gjerne med kommentarer til bildene jeg har funnet av Jay-Z Endret 14. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) 1 Bilde av The Game: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Fra venstre: 50 cent og The game Endret 15. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234asdf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Oh my god.. 2pac ser jo ut som en vaskedame, sykt fett må jeg si.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Oh my god.. 2pac ser jo ut som en vaskedame, sykt fett må jeg si.. HAHAHA!!! Ja! Vaskedame.. Men Vaskedamen kan lager sanger da.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Off topic/spam er fjernet. Hold dere til temaet folkens. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Streetwear er hot så lenge det er gjennomført. Noe som kanskje gjelder for alt, men i veldig stor grad når det kommer til streetwear. Jepp, stemmer det! ----------------------------------------------------------------------- Noen som vet om en TRYGG side man kan kjøpe BILLIGE DC gensere? Takker for svar Endret 22. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 www.dogfunk.com Takk, perfekt side Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Kom med innspill om det nye emnet! Noen av mine erfaringer: Urban på StrømmenStorsenter! Urban er en ganske ny butikk og er både stor, ryddig og trivelig... Og når det kommer til klær og sko o.l. er utvalget fantastisk, etter min mening! + Stor og Ryddig! + Bra utvalg! - Stor butikk, kan jo også ha sine minuser, som lite hjelp fra medarbeiderne! Terningkast: 10/10 Session på StrømmenStorsenter! En ganske liten butikk i øverste etasje, med mange gode arbeidere! Arbeiderne er ofte til hjelp og kan mye om det de gjør, men gjelder vel ikke alle! Men personlig har de veldig lite utvalg, syns jeg! + Bra arbeidere! - Dårlig utvalg! Terningkast: 6/10 Laundry på StrømmenStorsenter! En helt passe butikk, med ganske bra utvalg! + Fin butikk! 7/10 360 i Lillehammer! Dette er en ganske liten butikk som selger Fox Klær, sko, capser.. Til lite penger med godt utvalg! + BILLIG! + Bra utvalg - 1 Prøverom og ganske liten butikk! Med holder som regel! 10/10 Endret 24. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Noen fete Butikker på Sandvika Storsenter? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Stress, Swag, Urban. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå